Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAB Autohappening 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
    Vandaag was 't toch ietsje drukker denk ik

We kwamen toe rond 10u en er was al vrij veel volk, mede door het mooie weer waarschijnlijk. Het verwonderde mij toch hoeveel mensen willen betalen voor dit evenement. Bij aankomst en vertrek stond er een rij aan te schuiven aan de kassa. Waarvan ik gretig gebruik heb gemaakt en mijn 2 overblijvende kaartjes nog snel heb verpatst.

Wel maar 1 testritje gedaan op 't circuit, de Seat Leon Cupra. We moesten nog snel zijn, want de rij sloot net na ons... Lang moeten wachten, ongeveer 45 min in de box, tevens door een slippartij. Maar 't was 't waard, stevig ritje achter de kiezen. Ik zei meteen tegen de bestuurder dat 'ie zich 'ns mocht geven en dat deed 'ie ook. Zotte 2 rondjes

Nadien maar vertrokken, vooraf gereserveerde testritten op de openbare weg hebben we gelaten voor wat 't was.
    Wanneer heb je met de Leon meegereden?
    Vorig jaar heb ik ook meegereden met een Leon FR en ook die kerel reed super snel. We gingen de normaal snellere lotussen vlot voorbij, zichzaggend er tussen door.

Vandaag meegereden met de silvere 996 cabrio met zwarte velgen. Toffe piloot maar hij reed niet door en dat is te begrijpen want het is zijn prive wagen. Daarna nog bij seat geweest maar net toen ik in de ibiza zat ging het circuit dicht, pech gehad dus

daarna de Swift sport, Octavia RS en MX-5 getest. alle 3 goed meegevallen, vooral de swift was zalig. Lekker doortrekken tot 7000tpm zonder protest. De skoda had een moeilijke koppeling maar trok ook hardop en was nog goed comfortabel. De MX-5 was goed, wat ik dan ook verwacht had.

verder nog even met de buggy aan raggen en de VABrijschool gedaan en toen naar huis gegaan.

Comment

Buggy raggen was vet strak
      Karten ook, iedereen op een hoopje rijden is cool

Met de Leon ging je zowat iedereen voorbij, op een bepaald moment gingen we middendoor tussen rechts de Brabus Mercedes en links een Lotus, echt zot
      Alleen 1 Donkervoort heeft ons ingehaald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        En fok man, die kerel kon een stukje rijden Er was geen moment dat de banden niet piepten, dát noem ik pas raggen
        Zo'n mishandeling zeg, maar wat een sensationeel ritje
        Erna ook nog met de Beeza meegeweest, maar met 100pk minder was dat al een heel pak minder spectaculair
        Hij wist idd wat 'ie deed. Stevig stukje rijkunsten. Maar eigenlijk iets te gek met het vele verkeer en lang niet allemaal toppiloten.

Die Ibiza was toch ook 'n Cupra dacht ik niet? 'n Zwarte toch?

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Wanneer heb je met de Leon meegereden?
        Rond 11u15 zoiets schat ik. Ze hadden net van piloot gewisseld. Voordien reed er eentje met 'n rood hemd in de Leon. De andere piloot, die dus bij ons in de Leon reed, had 'n zonnebril aan en zwart haar.

Met de Leon ging je zowat iedereen voorbij, op een bepaald moment gingen we middendoor tussen rechts de Brabus Mercedes en links een Lotus, echt zot
        Alleen 1 Donkervoort heeft ons ingehaald
        Zo was dat ja. In 2 rondjes heeft 'ie bij ons heel wat auto's ingehaald en niemand die ons voorbij kwam...
        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Die Ibiza was toch ook 'n Cupra dacht ik niet? 'n Zwarte toch?
          Ja, maar een 160PK TDI

Rond 11u15 zoiets schat ik. Ze hadden net van piloot gewisseld. Voordien reed er eentje met 'n rood hemd in de Leon. De andere piloot, die dus bij ons in de Leon reed, had 'n zonnebril aan en zwart haar.
          Die met zijn rood hemd heb ik nog gehad in de Leon, die kerel met zijn zonnebril in de Ibi

Comment

Ja, maar een 160PK TDI

Die met zijn rood hemd heb ik nog gehad in de Leon, die kerel met zijn zonnebril in de Ibi
            Aha, dat wist ik eigenlijk niet van de Ibiza. Ik wou sowieso eigenlijk voor de Leon gaan...

Zoals gezegd hadden ze dus gewisseld. Maar die laatste kon er wel 'n stukje van.

Comment

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck

Wat een dag!

Met een blauw bandje aan de hand kom je aan je trekken in Zolderland

Na een stevige nacht feesten, even slapen, naar Zolder met een stevige kater en meteen in een Donkervoort D8 gesprongen, eerlijk waar, dé beste remedie tegen katers, ik was meteen in orde!

Daarna talloze toertjes in GT3's, Elise, Exige (s) en Tigers gedaan, ongelooflijk zalig

Als kers op de taart zelf achter het stuur van een Exige mogen kruipen, jezus maria jozef, I'm hooked, really...

Niet zozeer de power of de acceleratie, maar de balans dat dat ding toont, ik ben écht verkocht, écht! De eerste auto die ik als werkende mens koop is een Lotus Exige, zonder fout, dat heb ik plechtig aan mezelf beloofd...

Echt m'n ding gevonden
              Last edited by ; 24/09/2007, 14:10.

Comment

Dan stond jij net voor mij? Wat had je aan? Kben ook rond dat uur derin gegaan, had net het rondje na de wisseling

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonneke Bekijk Berichten
                  Dan stond jij net voor mij? Wat had je aan? Kben ook rond dat uur derin gegaan, had net het rondje na de wisseling
                  Ik denk net achter je dan. Jij was dus de 1e die erin stapte na de wissel (door grindbakavontuur), ik de 2e. Ik had 'n blauw hemd aan en jeans broek en stond er samen met m'n vriendin. Had jij dan zwart haar?

Porker, heb jij dan zelf een rondje mogen rijden op 't circuit met die Exige?

Comment

Ik denk net achter je dan. Jij was dus de 1e die erin stapte na de wissel (door grindbakavontuur), ik de 2e. Ik had 'n blauw hemd aan en jeans broek en stond er samen met m'n vriendin. Had jij dan zwart haar?

Porker, heb jij dan zelf een rondje mogen rijden op 't circuit met die Exige?
                    Yup

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Yup
                      Holy! Fak!
                      Moet zalig geweest zijn!
                      Vet beestje zeker die Exige!?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                        Holy! Fak!
                        Moet zalig geweest zijn!
                        Vet beestje zeker die Exige!?
                        Wel ik heb de neiging steeds in een auto te stappen met torenhoge verwachtingen en teleurgesteld uit te stappen, hoe goed die auto ook was, omdat ik niet vond wat ik zocht...

Net zoals die rit met die Carrera RS stapte ik nu uit met een gevoel dat mijn moederschip geland was... 't zat meteen juist, écht...

Comment

Hoe konden jullie testritjes maken met die wagens? Op de site stond toch dat je vergezeld moest zijn van minimum 1 kind. Of hebben jullie allemaal kindjes?

@Porker, je zal waarschijnlijk een hele ervaring gehad hebben in de Exige, maar heb jij genoeg circuitervaring om op zo'n drukke circuitdag er te gaan tussen rijden? Ik ben op zaterdag met enkele snelle wagens meegeweest (Donkervoort, Caterham Super light) en er zaten toen al minder ervaren rijders op het circuit. Mijn vrouw vertelde dat haar chauffeur in de Cobra zich behoorlijk opwond in één van de porscherijders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck

Wat een dag!

Met een blauw bandje aan de hand kom je aan je trekken in Zolderland

Na een stevige nacht feesten, even slapen, naar Zolder met een stevige kater en meteen in een Donkervoort D8 gesprongen, eerlijk waar, dé beste remedie tegen katers, ik was meteen in orde!

Daarna talloze toertjes in GT3's, Elise, Exige (s) en Tigers gedaan, ongelooflijk zalig

Als kers op de taart zelf achter het stuur van een Exige mogen kruipen, jezus maria jozef, I'm hooked, really...

Niet zozeer de power of de acceleratie, maar de balans dat dat ding toont, ik ben écht verkocht, écht! De eerste auto die ik als werkende mens koop is een Lotus Exige, zonder fout, dat heb ik plechtig aan mezelf beloofd...

Echt m'n ding gevonden

Pietzaaaaaaaaaaaaaaaaaak

*jaloers*

Comment

Hoe kom je aan die blauwe bandjes?
                              En hoe geraak je zelf achter het stuur?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                                Hoe konden jullie testritjes maken met die wagens? Op de site stond toch dat je vergezeld moest zijn van minimum 1 kind. Of hebben jullie allemaal kindjes?
                                Het gaat hier over testritten op het circuit, waarvoor dit nodig is. Gelukkig maar, ik zie je nog niet in 'n Caterham of Elise kruipen met nog 'n kind erbij buiten jezelf en de bestuurder

Comment

Ik heb uw kar nog zien staan, was te laat voor een foto.

Verslag en foto's over de Autohappening zelf volgen nog
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Het gaat hier over testritten op het circuit, waarvoor dit nodig is. Gelukkig maar, ik zie je nog niet in 'n Caterham of Elise kruipen met nog 'n kind erbij buiten jezelf en de bestuurder
                                    Ik had het natuurlijk over testritjes met de Mazda MX-5, Octavia RS, Honda Civic, Swift Sport en zovele andere hier vermeld.

Comment

Is je vriendin met de Ibiza meegereden? Want volgens mij stond je voor mij dan
                                      ik stond er ook met mijn vriendin, ik had een zwart D&G t-shit aan.
                                      er stonden er ook nog 2 met een rugzak voor me dachtek

Comment

Is je vriendin met de Ibiza meegereden? Want volgens mij stond je voor mij dan
                                        ik stond er ook met mijn vriendin, ik had een zwart D&G t-shit aan.
                                        er stonden er ook nog 2 met een rugzak voor me dachtek
                                        Neen, we zijn beide met Leon meegeweest, tegelijk

Die met hun rugzak heb ik ook gezien, ik stond er vlak achter. Maar ik herinner me jouw niet meteen. Had jij 'n blonde vriendin bij?

Comment

Neen, we zijn beide met Leon meegeweest, tegelijk

Die met hun rugzak heb ik ook gezien, ik stond er vlak achter. Maar ik herinner me jouw niet meteen. Had jij 'n blonde vriendin bij?
                                          yup dan stond jij net voor mij

Comment

Working...
                                          X