Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
We kwamen toe rond 10u en er was al vrij veel volk, mede door het mooie weer waarschijnlijk. Het verwonderde mij toch hoeveel mensen willen betalen voor dit evenement. Bij aankomst en vertrek stond er een rij aan te schuiven aan de kassa. Waarvan ik gretig gebruik heb gemaakt en mijn 2 overblijvende kaartjes nog snel heb verpatst.
Wel maar 1 testritje gedaan op 't circuit, de Seat Leon Cupra. We moesten nog snel zijn, want de rij sloot net na ons... Lang moeten wachten, ongeveer 45 min in de box, tevens door een slippartij. Maar 't was 't waard, stevig ritje achter de kiezen. Ik zei meteen tegen de bestuurder dat 'ie zich 'ns mocht geven en dat deed 'ie ook. Zotte 2 rondjes
Nadien maar vertrokken, vooraf gereserveerde testritten op de openbare weg hebben we gelaten voor wat 't was.
't Was idd druk, maar wij waren gelukkig er vrij vroeg bij en dus meteen ingeschreven voor rit op circuit.
Uit ervaring wist ik al dat Porsche en Lotus druk zou zijn en dat ze rustiger rijden wegens privé materiaal.
Seat daarentegen, dat waren fabrieksrijders als ik me niet vergis, dus ons daar maar ingeschreven
Zodra we in de pits waren hadden we de keuze : Leon benzine, Ibiza diesel...
Leon natuurlijk!
En fok man, die kerel kon een stukje rijden Er was geen moment dat de banden niet piepten, dát noem ik pas raggen
Zo'n mishandeling zeg, maar wat een sensationeel ritje
Erna ook nog met de Beeza meegeweest, maar met 100pk minder was dat al een heel pak minder spectaculair
Comment