Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zoek ook nog alle miniaturen 1;18 van de Enzo in elk verschillend kleur. Dan mss nog de 997 Gt3 en nog een classic Mini, dan is de verzameling goed zo voor mij.
enkele foto's van mijn collectie. ik ben er tevreden mee, ik koop niet veel modelen. sinds gisteren heb ik eindelijk een vitrinekast gekocht. ik ben van plan om maisto 1/24 of 1/26 te sparen.
Een bescheiden collectie maar toch heel erg mooi . Ik zie ook dat je daar een wiel hebt staan, zoiets heb ik altijd al willen hebben, maar het komt er nooit van. Weet iemand soms hoeveel een velg gemiddeld kost, bijvoorbeeld een velg van een Audi RS4 of van een Golf GTI? Waarschijnlijk niet te betalen zeker?
Een bescheiden collectie maar toch heel erg mooi . Ik zie ook dat je daar een wiel hebt staan, zoiets heb ik altijd al willen hebben, maar het komt er nooit van. Weet iemand soms hoeveel een velg gemiddeld kost, bijvoorbeeld een velg van een Audi RS4 of van een Golf GTI? Waarschijnlijk niet te betalen zeker?
rs4 en gti en anderen kosten nog veel geld ze, ik heb allesio 17'' gekocht voor een kleine 20euro. bedankt voor u goede commentaar TimKaa.
Comment