Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van je collectie.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ikea is soms leuk, ik denk zelfs dat Timkaa goede zaken heeft gedaan bij "Leenbakker"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
      Ikea is soms leuk, ik denk zelfs dat Timkaa goede zaken heeft gedaan bij "Leenbakker"?
      Jah idd, knap dat je dat nog weet , maar dat was uitzonderlijk hé, dat was het toonzaalmodel. Ik ben onlangs naar de Weba geweest in Deinze en daar hadden ze nog vitrinekasten staan tegen schappelijke prijzen. Ze hadden verschillende modellen, ook stonden er zoals ik er heb, de prijs was rond de 130-140 euro dacht ik per stuk.

Hier zie je een foto van hoe de vitrinekasten eruit zien, deze modellen kan je dus nog krijgen in de Weba, in hout kleur, zwart of grijs .

Comment

• @ Gunther ...

SCHITTEREND !!!!

Echt een prachtcollectie, damn, zo zien we er niet veel !

Blijven doorgaan !!!

Comment

• Mijn collectieke

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
            Jah idd, knap dat je dat nog weet , maar dat was uitzonderlijk hé, dat was het toonzaalmodel. Ik ben onlangs naar de Weba geweest in Deinze en daar hadden ze nog vitrinekasten staan tegen schappelijke prijzen. Ze hadden verschillende modellen, ook stonden er zoals ik er heb, de prijs was rond de 130-140 euro dacht ik per stuk.

Hier zie je een foto van hoe de vitrinekasten eruit zien, deze modellen kan je dus nog krijgen in de Weba, in hout kleur, zwart of grijs .

http://i124.photobucket.com/albums/p...7/IMG_1534.jpg
            Zo heb ik er ook eentje thuis, maar om alles aan plaatsje te geven zou ik er zo 4 of 5 nodig hebben en zooo mooi vind ik ze nu ook niet....ben op zoek naar 2 grote in glas van 1.5 a 2 m breed en +/- 2 m hoog....
            Ik heb onlangs een verzamelaar gezien met Kewlox-vitrinekasten en die leken niet zo slecht behalve dat er op elk niveau een houten dwarsbalk/kader rondom zat....binnenkort opent er een winkel hier in de buurt en ik ga daar eens vragen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              Allereerst Gunther, mooie collectie.

CLS, kan je mij nog eens horen achter zo'n Mercedes-staander?
              hoho... die staander.. lang verhaal... al heb ik m kunnen kopen via tnet!!
              een maat zette er zijn Benz-collectie en kocht er .. de staander,een 220Se , een 280Se en en paar 300Sl's.

nu heeft hij in 1 klap zen Maybach 57 en zen gelimiteerde CLK verkocht!

@Gunther... mss interesseert het je .. maar die maat van me heeft ook nog een vitinekast... misschien niet al te groot maar het valt mee.

Comment

• Vriendelijk van je, maar ben echt wel op zoek naar 2 grote kasten....

Comment

• oke

Comment

• Groepsfoto Autoart 1/18 EVO VI:alle 10

Sorry voor de slechte kwaliteit!!!!

Comment

• Hallo fobie..long time no see !!!

Altijd leuk om zo een paar racemonsters te zien...zoals je weet niet mijn ding, maar impressionant !!

Comment

• Zeer mooi Gunther en Fobie !
                        Zitten parels tussen die grof geld waard zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten

Een shell-tanker

Comment

• Ik wil die Enzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                              Zo heb ik er ook eentje thuis, maar om alles aan plaatsje te geven zou ik er zo 4 of 5 nodig hebben en zooo mooi vind ik ze nu ook niet....ben op zoek naar 2 grote in glas van 1.5 a 2 m breed en +/- 2 m hoog....
                              Ik heb onlangs een verzamelaar gezien met Kewlox-vitrinekasten en die leken niet zo slecht behalve dat er op elk niveau een houten dwarsbalk/kader rondom zat....binnenkort opent er een winkel hier in de buurt en ik ga daar eens vragen....

Bedoel je deze van de Kewlox h 2.00 x b 1.20 x d 0.32
                              Heb er vandaag eentje gaan halen voor ne kameraad
                              prijs momenteel 865 €
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• @Fobie
                                Prachtig al die wrc´s. Heb je de serie compleet?

@cls
                                Prachtige verzameling

@ch
                                Nice

@michelin
                                Ik heb hier ergens nog net dezelfde staan.

@gunther
                                Knappe collectie ik heb hier nog een penske te koop.
                                Deze mag eventueel weg.
                                Die oudere mclarens worden inderdaad prijzig. Maar de mp4/10 is bloedmooi,maar je ziet hen nog zelden in perfecte staat.
                                Is dat niet lastig altijd maar jou modellen afstoffen?
                                Last edited by ; 13/01/2007, 18:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk Berichten
                                  Bedoel je deze van de Kewlox h 2.00 x b 1.20 x d 0.32
                                  Heb er vandaag eentje gaan halen voor ne kameraad
                                  prijs momenteel 865 €
                                  Yep...dat zijn ze...hoeveel modellen 1:18 passen erin ? Ik zou de deurtjes ev in hout nemen en de achterwand in glas waarbij de achterwand dan voorwand wordt....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                                    Yep...dat zijn ze...hoeveel modellen 1:18 passen erin ? Ik zou de deurtjes ev in hout nemen en de achterwand in glas waarbij de achterwand dan voorwand wordt....
                                    In deze grote 96 1/18 modellen

Frank

Comment

• Hier een paar foto´s van mijn collectie.
                                      Ik verzamel enkel f1,bmw en viper modellen in de schalen 1/6, 1/8 1/12 1/18.

Last edited by ; 13/01/2007, 18:39.

Comment

• Comment

• Zeer indrukkwekkend fastjurgen. Vooral de Williamsen dan eindelijk nog iemand die spaart. Er staan enkele bij die ik nog niet heb. Vin het knap dat je van bijna elk jaar beide rijders heb. Ik hou het van elk jaar bij 1 rijder.

Comment

Working...
                                          X