Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichten@gunther
Knappe collectie ik heb hier nog een penske te koop.
Deze mag eventueel weg.
Die oudere mclarens worden inderdaad prijzig. Maar de mp4/10 is bloedmooi,maar je ziet hen nog zelden in perfecte staat.
Is dat niet lastig altijd maar jou modellen afstoffen?
Ik ben al in het bezit van de 1994 PC23 Indy 500 Winner Al Unser #31 en altijd geinteresseerd in andere...net zoals de Greg Moore CART team Forsythe....
Meer dan 50% van mijn collectie staat nog steeds in z'n originele verpakking, 'deftige vitrinekast gebrek'.....dus afstoffen valt nog mee..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenKan je me iets meer gegevens zeggen over die Penske...
Ik ben al in het bezit van de 1994 PC23 Indy 500 Winner Al Unser #31 en altijd geinteresseerd in andere...net zoals de Greg Moore CART team Forsythe....
Meer dan 50% van mijn collectie staat nog steeds in z'n originele verpakking, 'deftige vitrinekast gebrek'.....dus afstoffen valt nog mee..
het is een penske pc23 mercedes
De piloot is e. Eitipp en heeft startnr 2
De wagen zit nog in zijn originele doos.
Hij heeft net dezelfde livery als deze op de foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door servaski Bekijk BerichtenEcht supperknap uw collectie Jurgen. Ben al onder de indruk van uw Williams collectie maar de rest mag er ook meer dan wezen. Echt knap, meer woorden heb ik er niet voor.
Servaski
Ik heb hier trouwens nog een fw19 van frentzen dubbel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk BerichtenThx
Servaski
Ik heb hier trouwens nog een fw19 van frentzen dubbel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenIk wil die Enzo1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenAllemaal schitterende collecties gepost hier de laatste dagen!
Gunther, very impressive al die sterren bij elkaar
@ Fastjurgen: Heb je meer info over jouw kasten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenAllemaal schitterende collecties gepost hier de laatste dagen!
Gunther, very impressive al die sterren bij elkaar
@ Fastjurgen: Heb je meer info over jouw kasten?
Het zijn kasten van stravi
Dat is een nederlandse firma. Ze hebben ook een website , je kan daar beter eens kijken. Ik heb deze met het kastje onder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk BerichtenHet zijn kasten van stravi
Dat is een nederlandse firma. Ze hebben ook een website , je kan daar beter eens kijken. Ik heb deze met het kastje onder.
http://www.stravi.nl/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk Berichtenen de prijs ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichtenhangt ervan af welke je wilt het begint bij 1000 euro geloof ik voor een kast van een 1 meter breed.
Comment
Comment