Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Onder de noemer, scherven brengen geluk . Een klein ongelukje gehad deze week, ik deed gewoon het deurtje open en dan gebeurd er zoiets . Niet zo erge schade maar ik was wel even verschoten, wie denkt dat nu dat ze daar veiligheidsglas insteken.
Veel scherven maar ik kan niet volgen.Hoe bedoel je veiligheidsglas en hoe is dat er af gevallen?
normaal glas zou gewoon in grote stukken op de grond vallen. Veiligheidglas wordt zo van die "onscherpe" kleine brokjes. Ik gok uit zijn scharnier gekomen...
neem eens een hamer en slaag eens op de ruit van je auto...je zult begrijpen wat ik bedoel
Djukes, ik heb hem niet gevonden
Lap, volgende keer beter.Of is er hier iemand in de buurt die zijn auto wil uitlenen voor een wetenschappelijk onderzoek?
Sinds heel kort heb ik één van de kamers in ons huis heringericht tot een hobbykamer waar al mijn modelletjes eindelijk de plaats hebben gekregen die ze verdienen...'k Ben daarvoor even bij Ikea langsgeweest en daar 6 Billy Morebo boekenkasten gekocht en het resultaat mag er wel zijn denk ik....
Streetcars en Exoto C9's
Vrachtwagens en Unimogs....
Concept wagens en enkele fantasietjes....
Comment