Onder de noemer, scherven brengen geluk . Een klein ongelukje gehad deze week, ik deed gewoon het deurtje open en dan gebeurd er zoiets . Niet zo erge schade maar ik was wel even verschoten, wie denkt dat nu dat ze daar veiligheidsglas insteken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenVeel scherven maar ik kan niet volgen.Hoe bedoel je veiligheidsglas en hoe is dat er af gevallen?
neem eens een hamer en slaag eens op de ruit van je auto...je zult begrijpen wat ik bedoel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenAh oke, ik snap het.
K'ga da toch niet proberen om de auto van mijn ouders, mag ik dat eens proberen op uwe auto als het niet geeft
tuurlijk mag dat. Staat ergens in de kempen, en wettelijk is hij niet meer van mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenAh oke, ik moet toch morgen naar Geel.Wat voor ene is het?Kan ik het best een sloophamer of een beitel of beide meepakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMet 'n beitel ga je enkel een gat in die ruit slaan denk ik
Ooit al eens zo een noodhamer gezien in een bus?
Awel, ik kan u zeggen, dat is niet groot, maar heeft een ruit zo aan gruzzelementen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichtenik denk ook wel dat alleen die ruiten waar zo'n hamertje hangt zo snel stuk springen (of zie ik dat verkeerd?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk weet alleen dat de voorruit van onze camper snel stuk was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenAh oke, ik moet toch morgen naar Geel.Wat voor ene is het?Kan ik het best een sloophamer of een beitel of beide meepakken
Comment
-
Sinds heel kort heb ik één van de kamers in ons huis heringericht tot een hobbykamer waar al mijn modelletjes eindelijk de plaats hebben gekregen die ze verdienen...'k Ben daarvoor even bij Ikea langsgeweest en daar 6 Billy Morebo boekenkasten gekocht en het resultaat mag er wel zijn denk ik....
Streetcars en Exoto C9's
Vrachtwagens en Unimogs....
Concept wagens en enkele fantasietjes....
Last edited by Gunther112; 01/05/2007, 23:12.
Comment
-
DTM's, Evo's, CLK GTR/LM's en IRL/Cart en F1's
Allemaal CMC (in mijn oude vitrine)
Last edited by Gunther112; 01/05/2007, 23:14.
Comment
Comment