Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van je collectie.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eindelijk heb ik nog eens foto's genomen van mijn collectie. Hier alvast enkele foto's. Het is al lang geleden dat ik hier mijn nieuwe aanwinsten heb gepost, maar ze staan er allemaal tussen nu

Comment

• Kast 1:

Comment

• Comment

• Kast 2 :

Comment

• Comment

• Kast 3 :

Comment

• Timkaa gewoon prachtig jongen.

Comment

• mooi! Die Gallardo zegt me ook wel iets

Comment

• Proficiat Timkaa, een serieus imposante collectie !

Daar zitten een paar stuks tussen die ook nog op mijn lijstje staan

Comment

• Prachtig Tim.

Gunther, check pm.

Comment

• Wow machtig Timkaa.
                        Zeg, zo een vitrinekast, wat is daar zowat de prijs van.Je mag het me ook via pm vertellen hoor.Als ja het liever niet zegt, geen probleem . Ik zit met men een kastje wat te klein enzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                          Wow machtig Timkaa.
                          Zeg, zo een vitrinekast, wat is daar zowat de prijs van.Je mag het me ook via pm vertellen hoor.Als ja het liever niet zegt, geen probleem . Ik zit met men een kastje wat te klein enzo.
                          Bedankt, mijn vitrinekasten zijn niet zo duur hoor, het zijn natuurlijk niet de mooiste maar ze hebben ook maar 130 euro gekost per stuk. Voor de zwarte heb ik zelf maar 30 euro moeten betalen omdat het het toonzaalmodel was. Waar ik ze indertijd heb gekocht zijn er jammer genoeg geen meer, maar ik heb gezien dat er in de Weba in Deinze nog zulke kasten staan, juist dezelfde als de mijne maar ze hebben er ook veel mooiere hoor, maarja die zijn dan ook wat duurder natuurlijk. Ik denk dat mijn kasten daar rond de 140 euro kosten per stuk . En in sommige Leenbakkers hebben ze er ook nog.
                          Last edited by TimKaa; 05/05/2007, 23:44.

Comment

• Héél mooi en gevarieerde collectie Tim

Comment

• Echt zéér mooi Tim !!!
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Tim , schitterende collectie

Als ik 16 was , spaarde ik nog Burago's

@ gtx : inderdaad eens de leenbakker binnenstappen
                                ofwel ne keer naar de ikea gaan daar hebben ze ook
                                mooie vitrinekasten

Comment

• @Gillio: op uw 16 nog, ik ben er nu 13 en ik heb al een exoto.Ik verkoop nu ene al mijn burago's. Die kent er toch niet veel van en soms pakt hij ze eens uit zijn schab om er wat mee te spelen dus is het beter dat dien nog wat van de goede afblijft

Het probleem is dat ik een aantal aankopen ga doen waaronder een redelijk dure computer maar ik verwacht dat die kasten nog zullen dalen in prijs.Dus nog wat sparen is de boodschap, voor mij dan toch Maar bedankt voor de informatie, die ga ik zeker onthouden.
                                  Last edited by GTX; 07/05/2007, 20:02.

Comment

• Kga bij deze mijn verzameling ook es postten.
                                    Kverzamel alleen 1/18 Porsches. Zowel straatversies als raceversies.

Comment

• En de andere 2 kasten nog:

En zo ziet het er in zijn geheel uit :

Comment

• De foto's zijn wel al iets ouder maar kon geen nieuwe nemen want het staat allemaal wat overhoop op de zolder voor de moment :p
                                        Maar ondertussen zijn er nog enkele bijgekomen, waardoor m'n vitrinekasten nu weer bijna vol zitten, denk dat er nog 1 of 2 modellen bij kunnen dusja..

- 934 RSR & 935 Turbo Jägermeister Gift Set, 1977 Norisring Trophy ( Exoto )
                                        - 934 RSR Nürburgring 1000km, Jägermeister #24, Kelleners and Stenzel ( Exoto )
                                        - 935 Martini 1976 World Champion, "Martini Racing" Jacky Ickx & Jochen Mass ( Exoto )
                                        - 356 B Coupe 'Customized' ( Ricko )
                                        - 911 Carrera 2,4L German Polizei ( Universal Hobbies )
                                        - 917 K Le Mans Winner 1971, #22 ( Universal Hobbies )
                                        - 911 (996) GT3 cup, Teldafax, Pirelli Supercup 1999 ( Sunstar )
                                        - 911 (996) GT3 RS Marsh, Asian Carrera Cup 2004, A-HA ( AutoArt )
                                        - 911 (996) GT3 RS Miau, Asian Carrera Cup 2004, Synnex ( AutoArt )
                                        - 911 (996) GT3 RS Infineon Carrera Cup Asia, 'Blue Girl' ( AutoArt )
                                        - RS Spyder #6 ( Porsche Editie van Norev )
                                        - RS Spyder #7 ( Norev )
                                        - 911 (997) Turbo ( Porsche Editie van Norev )
                                        - 911 (997 Targa 4S ( Porsche Editie van Norev )
                                        - 911 (997) GT3 RS ( Porsche Editie van AutoArt )
                                        - 911 (997) GT3 Cup Promo ( AutoArt )
                                        - 911 (997) GT3 Cup #88 ( Porsche Editie van AutoArt )
                                        - 911 (997) GT3 Cup #89 ( AutoArt )
                                        Last edited by ; 13/05/2007, 19:07.

Comment

• Ik heb geen zo'n giga collectie, gewoon een klein verzamelinkje die oorspronkelijk enkel uit wat Mercedessen bestond. Ik begon rond mijn 13e met de eerste A-klasse. Ondertussen staan er 15 wagens in de kast, maar ik ben niet echt van plan om er een serieuze verzameling van te maken.

Comment

Working...
                                          X