Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van je collectie.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heel mooie collecties hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
      Welke schaal is die Mercedes- truck met lader. En van welk merk ?
      Is van het merk Metalloids en op schaal 1/43, heb die gekocht voor 10 euro. In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden is het hele ding in plastic. Hij zag er behoorlijk goed uit (voor 10 euro) en ik wou hem een kans geven. Hij lag daar tussen al die andere vrachtwagentjes in de Euroshop (vrij goedkope winkel waar je alles vindt).

Comment

• @ Belcar: nice collection. Altijd leuk; old meets new (E46-E90) Ik zou ze mooi naast elkaar zetten
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Hier nog es een paar fotokes van mijn collectie op schaal 1 : 18

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• hallo, @ cayenne knappe collectie . vooral veel duits geweld!!

groeten bart

Comment

• @Cayenne : Mega mendy FAN??

Comment

• Even een overzichtsfototje

Comment

• Prachtig, helemaal mijn ding !
                                Zalige Corvettes...En vergis ik mij of heb jij daar een héél moeilijk verkrijgbare uitvoering staan van de Viper GTS/R ? (Is hij zonder nr 91 op het dak?)

Comment

• Prachtige collectie Cayenne....
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                    Prachtig, helemaal mijn ding !
                                    Zalige Corvettes...En vergis ik mij of heb jij daar een héél moeilijk verkrijgbare uitvoering staan van de Viper GTS/R ? (Is hij zonder nr 91 op het dak?)
                                    Is de nummer 51 van Le-Mans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                      Is de nummer 51 van Le-Mans

Lucky bastard.
                                      Eén van de vijf die ik nog moeten hebben om de collectie compleet te maken.

Dus als ge hem ooit wegdoet...

Comment

• Is die dan nu nog zo moeilijk te vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                          Is die dan nu nog zo moeilijk te vinden?
                                          Ja !
                                          Hou die maar goed bij, is véél waard hoor.
                                          Het is nu 2 jaar geleden dat de laatste 2 (de blauwe en de gele nr 1) uit productie zijn gegaan, en ook voor die is de prijs nu sterk aan het stijgen.
                                          Zelfs deze versie, die pokkelelijk is in feite en ook de minst populaire, ging enkele dagen geleden op Ebay voor €81 de deur uit, ik heb hem een jaar geleden gekocht voor €36...Beginnen echt stukken van mensen de kosten.

Comment

Working...
                                          X