Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Knappe collectie hoor! Op deze foto, is dat een SLR roadster van Maisto rechts in de hoek ? Kom je zelden tegen, allleen spijtig dat hij daar achteraan in het hoekje is geduwd . De Carerra Gt's zijn ook bijzonder knap.
Als je ze wat ordelijker zet e, dan zijn ze dubbel zoveel waardt, en is het ook aangenamer om er naar te kijken.
Prachtige collectie Droes. Zoveel Renaults bij elkaar is wel een speciaal zicht. Een echte verzameling noem ik dat, vind ik veel chiquer aangezien je een bepaald merk spaart.
@Dodgeboy: dat is toch logisch, als je modellen ordelijk staan ogen ze mooier en zijn ze IN JE OGEN meer waard.
ben aangenaam verrast door de vele positieve reacties
zie hier veel BMW, Mercedes, Porsche,.. op het forum wie zit er dan te wachten op een Renault verzameling?!
Wel leuk hoor! thx guys!
zie hier veel BMW, Mercedes, Porsche,.. op het forum wie zit er dan te wachten op een Renault verzameling?!
Wel leuk hoor! thx guys!
Droes
't is niet moeilijk, klassiekers(r5 turbo's), en klassiekers in wording (zoals de clio v6) zijn gewoon een streling voor het oog, echt waar super collectie;
een collectie megane & scenics daarentegen ben ik wat minder tuk op
Bedankt voor het compliment . Ik vrees dat ik je niet kan helpen. Ik heb die vitrines gekocht in een meubelzaak (Dumbo in Velzeke). Helaas zijn die mannen er vorig jaar mee gestopt. Toen ik op zoek was naar vitrinekasten kwam ik steeds hetzelfde model tegen, zelden eens een ander model. Bijna alle meubelzaken hadden er zo. Nu zie je ze niet meer . Deze vitrines hebben 125 euro per stuk gekost.
Wel leuk hoor! thx guys!
Droes
Het is inderdaad leuk als er iets is van jou waar je actief mee bezig bent positief geaprecieerd word.
Echt knap
Wel leuk hoor! thx guys!
Droes
ela ela, ge vergeet Subaru
Neenee, echt knappe collectie van enkele nostalgische bakskes ook!
Comment