Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten@TTN prachtige collectie
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichtenpropere verzameling
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenMooie verzameling
Bescheiden zegt hij dan
Sinds wanneer verzamel je nu? Maart?
Achtereen ga ik wel nog weer eens een bestelling doen want ik heb nog wel wat op mijn verlanglijstje staan
Comment
-
Ik vind het niet direct meer terug maar ik meen mij te herinneren dat je in Maart raad vroeg voor je eerste modelletjes.
Verschillenden waarschuwden u dat je niet zou kunnen stoppen met verzamelen, en zij hadden gelijk
Maar dat is goed, een zeer mooie Porsche collectie trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenIk vind het niet direct meer terug maar ik meen mij te herinneren dat je in Maart raad vroeg voor je eerste modelletjes.
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenVerschillenden waarschuwden u dat je niet zou kunnen stoppen met verzamelen, en zij hadden gelijk
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenMaar dat is goed, een zeer mooie Porsche collectie trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenInderdaad, zeer mooie verzameling TTN!
Zo'n 997 GT3 RS, staat bij mij hoog op het verlanglijstje!
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenKnappe verzameling David!
Die Astons en Carrera GT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenHey Gianni maat, das lang geleden. Mooie Bentleys
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenIk kan verkeerd zijn, maar ik heb de indruk dat de meesten van jullie toch hoofdzakelijk gaan voor moderne (post 1990) modellen....geen interesse voor oldtimers ? Of vergis ik mij ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichtenidd en de 1/18 Flying Spur komt er ook nog bij, zeker en vast
Bij mij kriebelt het weer met die miniaturen maar ik ga het nog maar effe zo laten, men ouders flipten nu al toen ik zei dat er 6 modellen extra bijkonden door een andere herschikking
Comment
Comment