Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van je collectie.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• @TTN prachtige collectie

Comment

• propere verzameling

Comment

• Mooie verzameling
          Bescheiden zegt hij dan
          Sinds wanneer verzamel je nu? Maart?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
            @TTN prachtige collectie
            thnx

Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichten
            propere verzameling
            thnx

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
            Mooie verzameling
            Bescheiden zegt hij dan
            Sinds wanneer verzamel je nu? Maart?
            Yup, van maart ongeveer. In tegenstelling tot sommige is dit inderdaad een zeer bescheiden verzamelingetje. Ik heb echter nog heel veel andere interesses, dus ik moet mijn centjes wat verdelen.

Achtereen ga ik wel nog weer eens een bestelling doen want ik heb nog wel wat op mijn verlanglijstje staan

Comment

• Ik vind het niet direct meer terug maar ik meen mij te herinneren dat je in Maart raad vroeg voor je eerste modelletjes.
              Verschillenden waarschuwden u dat je niet zou kunnen stoppen met verzamelen, en zij hadden gelijk
              Maar dat is goed, een zeer mooie Porsche collectie trouwens

Comment

• Inderdaad, zeer mooie verzameling TTN!

Zo'n 997 GT3 RS, staat bij mij hoog op het verlanglijstje!

Comment

• Knappe verzameling David!

Die Astons en Carrera GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                    Ik vind het niet direct meer terug maar ik meen mij te herinneren dat je in Maart raad vroeg voor je eerste modelletjes.
                    Ja dat klopt. Ik weet nog dat mijn toenmalige vriendin het een enorm stom idee vond om autokes te kopen. Maar ik vertelde haar toen wel dat het bij die enkele ging blijven. (tis gedaan nu dus geen probleem )

Verschillenden waarschuwden u dat je niet zou kunnen stoppen met verzamelen, en zij hadden gelijk
                    Inderdaad, eens je ermee bezig bent....

Maar dat is goed, een zeer mooie Porsche collectie trouwens
                    Bedankt 996 is compleet eigenlijk (tot zover ik weet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      Inderdaad, zeer mooie verzameling TTN!
                      Zo'n 997 GT3 RS, staat bij mij hoog op het verlanglijstje!
                      Thnx. Die GT3 RS is echt prachtig! Wel wat duur maja....

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                      Knappe verzameling David!

Die Astons en Carrera GT
                      Thnx

Comment

• Kwaliteit zuigt hard zonder digitale camera.

Comment

• foto's van een deel van de collectie, maar lang niet alles.

nu staat alvast dit deel op een ordelijke plaats!

Grtz

Comment

• miniature

hallo ik wel foto's van mijn miniaturen aleen ze staan op een andere pc kijkna mijn handtekening dat is mijn prsche 911 carrera ik heb ook nog een lamborghini gallardo en een chevrolet corvette van 1975 en een farrari f50

Comment

• Ik kan verkeerd zijn, maar ik heb de indruk dat de meesten van jullie toch hoofdzakelijk gaan voor moderne (post 1990) modellen....geen interesse voor oldtimers ? Of vergis ik mij ??

Comment

• Hey Gianni maat, das lang geleden. Mooie Bentleys

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                  Hey Gianni maat, das lang geleden. Mooie Bentleys
                                  idd en de 1/18 Flying Spur komt er ook nog bij, zeker en vast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                                    Ik kan verkeerd zijn, maar ik heb de indruk dat de meesten van jullie toch hoofdzakelijk gaan voor moderne (post 1990) modellen....geen interesse voor oldtimers ? Of vergis ik mij ??
                                    dat zal wel een indruk zijn, ik heb wel wat oldtimers staan, een 220SE en S280 en nog wat ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
                                      idd en de 1/18 Flying Spur komt er ook nog bij, zeker en vast
                                      Leuk!

Bij mij kriebelt het weer met die miniaturen maar ik ga het nog maar effe zo laten, men ouders flipten nu al toen ik zei dat er 6 modellen extra bijkonden door een andere herschikking

Comment

Working...
                                      X