Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete@Cayenne: Is je ML van Maisto? Ik zie namelijk hetzelfde als bij mij... de ML is verdacht veel kleiner dan m'n Cayenne en Range.
Hetzelfde verhaal voor de Bburago Ford F150 Lightning, die is ook op 1:21 gemaakt, terwijl ze dan de Fiat 500 op 1:16 maken omdat hij anders te klein uitvalt, als je die Fiat bvb naast een E60 zet is die Fiat hoger !!!
Gelukkig heeft Maisto bij de H2 Hummer die fout niet gemaakt ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete@Cayenne: Is je ML van Maisto? Ik zie namelijk hetzelfde als bij mij... de ML is verdacht veel kleiner dan m'n Cayenne en Range.
Er staat nochtans 1/18 , wat een boerenbedrog !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexIs omdat hij op 1:21 gemaakt is of zo ... als ze hem op 1:18 gemaakt hadden paste hij niet in het normale formaat van dozen !
Hetzelfde verhaal voor de Bburago Ford F150 Lightning, die is ook op 1:21 gemaakt, terwijl ze dan de Fiat 500 op 1:16 maken omdat hij anders te klein uitvalt, als je die Fiat bvb naast een E60 zet is die Fiat hoger !!!
Gelukkig heeft Maisto bij de H2 Hummer die fout niet gemaakt ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaIk zal mijn collectie ook nog eens posten. Een paar weken geleden had ik mijn collectie ook al eens gepost, maar de dag later was het topic 'foto's van jouw collectie' verdwenen. Bij deze dus een nieuwe poging:
Tomkaa, je hebt 2 modellen die nog ontbreken in mijn collectie, dat is de NB RSI en de Touareg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CayenneTomkaa, je hebt 2 modellen die nog ontbreken in mijn collectie, dat is de NB RSI en de Touareg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaVoor u is het Timkaa . Ja, de RSI was mijn eerste autoart, toen is het allemaal begonnen. Heb hem indertijd gekocht bij modelbouw aalst, veel te veel betaalt dus , maar ik was toen nog niet op de hoogte van de prijzen. Hij heeft me 82 euro gekost, nu kan je hem reeds kopen op Modelissimo voor 29,95 euro. Ik vind het een mooie wagen die ik nooit zal verkopen omdat het mijn eerste duurdere wagen was. Touareg is van Bburago en heeft me maar 17 euro gekost .
Comment
Comment