Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van je collectie.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Foto's van je collectie.

Hier kan je foto's posten van je collectie (of modellen appart), Zowel 1:18 als 1:43 , straat- en raceauto's,.... gewoon al je schaalmodellen.

Veel plezier.

Last edited by ; 31/10/2005, 17:45.

Ik zal mijn collectie ook nog eens posten. Een paar weken geleden had ik mijn collectie ook al eens gepost, maar de dag later was het topic 'foto's van jouw collectie' verdwenen. Bij deze dus een nieuwe poging:

Comment

Prachtige collectie

Comment

Mijn 2 350Z's

Comment

ja, het oude topic is verdwenen, dan maar es opnieuw mijn kleine collectie tentoonstellen...

Last edited by ; 01/11/2005, 13:09.

Comment

@Timkaa

prachtig chique super

@ cayenne

jah man das ook super hé

Comment

@Cayenne: Is je ML van Maisto? Ik zie namelijk hetzelfde als bij mij... de ML is verdacht veel kleiner dan m'n Cayenne en Range.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                @Cayenne: Is je ML van Maisto? Ik zie namelijk hetzelfde als bij mij... de ML is verdacht veel kleiner dan m'n Cayenne en Range.
                Is omdat hij op 1:21 gemaakt is of zo ... als ze hem op 1:18 gemaakt hadden paste hij niet in het normale formaat van dozen !
                Hetzelfde verhaal voor de Bburago Ford F150 Lightning, die is ook op 1:21 gemaakt, terwijl ze dan de Fiat 500 op 1:16 maken omdat hij anders te klein uitvalt, als je die Fiat bvb naast een E60 zet is die Fiat hoger !!!

Gelukkig heeft Maisto bij de H2 Hummer die fout niet gemaakt ...
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                  Yup, mijn ML is van Maisto, en heel wat kleiner dan m'n Range en Cayenne, zelfs naast de Volvo is het een dwergje

Er staat nochtans 1/18 , wat een boerenbedrog !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                    Is omdat hij op 1:21 gemaakt is of zo ... als ze hem op 1:18 gemaakt hadden paste hij niet in het normale formaat van dozen !
                    Hetzelfde verhaal voor de Bburago Ford F150 Lightning, die is ook op 1:21 gemaakt, terwijl ze dan de Fiat 500 op 1:16 maken omdat hij anders te klein uitvalt, als je die Fiat bvb naast een E60 zet is die Fiat hoger !!!

Gelukkig heeft Maisto bij de H2 Hummer die fout niet gemaakt ...
                    Ahbon... Afzetters! Dan koop je eens een SUV op "1/18" :o

Comment

Amai, een collectie om trots op te zijn met zelfs de nieuwe S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                        Amai, een collectie om trots op te zijn met zelfs de nieuwe S
                        dank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                          Ik zal mijn collectie ook nog eens posten. Een paar weken geleden had ik mijn collectie ook al eens gepost, maar de dag later was het topic 'foto's van jouw collectie' verdwenen. Bij deze dus een nieuwe poging:

Tomkaa, je hebt 2 modellen die nog ontbreken in mijn collectie, dat is de NB RSI en de Touareg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                            dank
                            Heb je meer foto's van die S?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                              Tomkaa, je hebt 2 modellen die nog ontbreken in mijn collectie, dat is de NB RSI en de Touareg
                              Voor u is het Timkaa . Ja, de RSI was mijn eerste autoart, toen is het allemaal begonnen. Heb hem indertijd gekocht bij modelbouw aalst, veel te veel betaalt dus , maar ik was toen nog niet op de hoogte van de prijzen. Hij heeft me 82 euro gekost, nu kan je hem reeds kopen op Modelissimo voor 29,95 euro. Ik vind het een mooie wagen die ik nooit zal verkopen omdat het mijn eerste duurdere wagen was. Touareg is van Bburago en heeft me maar 17 euro gekost .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                                Voor u is het Timkaa . Ja, de RSI was mijn eerste autoart, toen is het allemaal begonnen. Heb hem indertijd gekocht bij modelbouw aalst, veel te veel betaalt dus , maar ik was toen nog niet op de hoogte van de prijzen. Hij heeft me 82 euro gekost, nu kan je hem reeds kopen op Modelissimo voor 29,95 euro. Ik vind het een mooie wagen die ik nooit zal verkopen omdat het mijn eerste duurdere wagen was. Touareg is van Bburago en heeft me maar 17 euro gekost .
                                Aleen is het spijtig bij die Touareg van Bburago dat er bij de zijdeuren geen ruiten zijn anders zo het een mooier model zijn , kheb em trouwens int licht blauw voor een kleine 20 euro ekocht in den Makro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                                  Heb je meer foto's van die S?
                                  U vraagt, wij draaien

Comment

Heel knap model (een ook hele chiqe kast)
                                    Last edited by ; 02/11/2005, 20:45.

Comment

2 nieuwe modellen:

Bbugaro BMW M Roadster en Chrysler Crossfire

Comment

De afwerking valt ook heel goed mee vind ik.

dit waren ook mijn eerste Bbugaro's (en jammer genoeg waarschijnlijk ook de laatste)

Comment

Working...
                                        X