Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Merci, ik verzamel zoal je wel kan zien alleen maar Lotus auto's. Die andere zijn nog van vroeger toen ik nog niet zo'n hevige Lotus fan was. Laatste aanwinst waren de 2 Lotus Elite's uit 1960 (die blauwe en gele). De meeste heb ik gekocht in België, Italië en Duitsland.Enkele specialekes zijn de 2 Lotusen uit de James Bond films. De Esprits met skielatten op het dak en de witte Esprit zowel als auto als duikbootversie. Ook speciaal zijn de 2 Formule 1 wagens die in een beperkte oplage verschenen zijn namelijk de Lotus 49B, nummer 1578 van de limited edition of 3000 stuks en de Lotus 49 nummer 563 van de 2500 stuks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIndrukwekkend Cayenne! Wie maakt dat allemaal stofvrij?
Ik ben meer op 1/43 overschakeld, al zijn er soms uitzonderingen.
Comment
-
Kleine greep uit mijn collectie
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus Bekijk BerichtenMerci, ik verzamel zoal je wel kan zien alleen maar Lotus auto's. Die andere zijn nog van vroeger toen ik nog niet zo'n hevige Lotus fan was. Laatste aanwinst waren de 2 Lotus Elite's uit 1960 (die blauwe en gele). De meeste heb ik gekocht in België, Italië en Duitsland.Enkele specialekes zijn de 2 Lotusen uit de James Bond films. De Esprits met skielatten op het dak en de witte Esprit zowel als auto als duikbootversie. Ook speciaal zijn de 2 Formule 1 wagens die in een beperkte oplage verschenen zijn namelijk de Lotus 49B, nummer 1578 van de limited edition of 3000 stuks en de Lotus 49 nummer 563 van de 2500 stuks.
We hebben er enkele gemeen (goede smaak )
Oranje Exige
Elise Type 79
groene Esprit
Die Lotus Cortina en de Esprit V8 moet ik ook al lang eens in huis halen
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-