Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van je collectie.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en de laatste, nog een 1:12

Hope you enjoyed this...
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomlion Bekijk Berichten

Hope you enjoyed this...
      of course !!

Comment

• Langst mijn kant ook paar fotokes van mijn collectie.

Last edited by ; 06/02/2009, 19:37.

Comment

• een stukje van de collectie, met hoofdzaak 1/43 modellen en men CLK 63 AMG op nog een sokkel

Comment

• Het is al een tijdje geleden...zal dus nog eens wat betere foto's van de collectie posten....nu 220 1/18 modellen...

1920 - 1960

1960 - 1990

1990 - 2005

Last edited by Gunther112; 09/01/2009, 21:41.

Comment

• 2005 - 2010

Saubers C9 door Exoto

Last edited by Gunther112; 09/01/2009, 21:42.

Comment

• Vrachtwagens e.d.....

Vintage race wagens....DTM

Last edited by Gunther112; 09/01/2009, 21:43.

Comment

• ITC en DTM....

CLK GTR's en LM's ; Safety cars ; Indy en Cart wagens....

Formula 1 .....

Last edited by Gunther112; 09/01/2009, 21:45.

Comment

• CMC....

Last edited by Gunther112; 09/01/2009, 21:45.

Comment

• Fantastische Collectie !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                        Het is al een tijdje geleden...zal dus nog eens wat betere foto's van de collectie posten....nu 220 1/18 modellen...

1920 - 1960

1960 - 1990

1990 - 2005

persoonlijk is het die e190 2.5 16v evo 2 ( prachtig karretje )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                          persoonlijk is het die e190 2.5 16v evo 2 ( prachtig karretje )

Kan ik volledig akkoord mee gaan....nu nog eventjes geduld op de EVO I

Comment

• Prachtige collectie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                              2005 - 2010

Saubers C9 door Exoto

zeer schone collectie
                              de saubers en die clk-gtr/lm versie ben ik ook aan het vervolledigen

Comment

...

Heb je meer info over die Bigazzi E36 BMW Fina - Bastos?? Ik ben lange tijd naar dat model op zoek geweest, maar tevergeefs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                  Heb je meer info over die Bigazzi E36 BMW Fina - Bastos?? Ik ben lange tijd naar dat model op zoek geweest, maar tevergeefs!
                                  dat model heb ik al meer dan 10 jaar, denk ik. Heb geen idee of je dat nog ergens gaat vinden... Ebay en zo allemaal al afgezocht?

je hebt pm
                                  Last edited by ; 11/01/2009, 12:44.

Comment

dat model heb ik al meer dan 10 jaar, denk ik. Heb geen idee of je dat nog ergens gaat vinden... Ebay en zo allemaal al afgezocht?

je hebt pm
                                    ik heb er ooit twee gekocht op ebay duitsland
                                    er staat er eentje te koop op ebay duitsland voor 79,95 €
                                    Last edited by ; 11/01/2009, 19:22.

Comment

• Niet groot, maar ben er trots op! Al van klein's af tof gevonden, en bij het bestellen van men nieuwe
                                      Cinquecento een 1/43 gekregen, later de rode 1/24 gekocht, en van de ene volgt de andere!

Verschillende schalen, verschillende merken, maar 1 mooi geheel !

Comment

• [quote=Driesb;3183217]Niet groot, maar ben er trots op! Al van klein's af tof gevonden, en bij het bestellen van men nieuwe
                                        Cinquecento een 1/43 gekregen, later de rode 1/24 gekocht, en van de ene volgt de andere!

Verschillende schalen, verschillende merken, maar 1 mooi geheel !

[/quote
                                        nu nog de 500 abarth versie !!!!!! toch al een mooie collectie.

Comment

Working...
                                        X