Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Prachtige collectie Cedrick ! Ziet er zeer netjes uit. Ik wist niet dat jij zoveel miniaturen had. Zo'n VW golf logo heb ik ook, heb ik ooit eens van een totaal vernielde Golf 4 gehaald, enkel het kofferdeksel was nog in zijn geheel. Spijtig dat ik zo aan een logo moet geraken . Ik heb het logo erafgehaald als aandenken aan de man die er mee reed. Weet iemand of je een BMW-logo kan kopen bij de dealer en zou zo'n logo veel kosten?
Ik zal mijn collectie ook nog eens posten. Een paar weken geleden had ik mijn collectie ook al eens gepost, maar de dag later was het topic 'foto's van jouw collectie' verdwenen. Bij deze dus een nieuwe poging:
fotokes worden wel getrokken aan zee..daar is het ruimer..maar kzal me wel nog eens moetn voorzien op een vitrinekast..men collectie kan moeilijk gaan krimpen ... en zoals aangeraden en gedacht eens m'n collectie herschikt... wel nog een fotoke van men topmodellen maar da komt nog wel
Prachtige collectie Cedrick ! Ziet er zeer netjes uit. Ik wist niet dat jij zoveel miniaturen had. Zo'n VW golf logo heb ik ook, heb ik ooit eens van een totaal vernielde Golf 4 gehaald, enkel het kofferdeksel was nog in zijn geheel. Spijtig dat ik zo aan een logo moet geraken . Ik heb het logo erafgehaald als aandenken aan de man die er mee reed. Weet iemand of je een BMW-logo kan kopen bij de dealer en zou zo'n logo veel kosten?
Ik denk het niet, ik heb het mijne van een auto die bij men buurman was afgezet
Probeer is bij een autokerkhof
Comment