Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
ferme collectie1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Verzameling modelautos 1:87
Door middel van dit berichtje wil ik een kleine inzicht geven in mijn verzameling modelautos in de schaalverhouding 1:87.
De verzameling bestaat voornamelijk uit de fabrikanten Herpa, Wiking en AWM. De laatste jaren verzamel ik vooral vrachtautomodellen van Nederlandse firma's. De verzameling bestaat in totaal uit 2614 modellen.
De verzameling is geplaatst in 25 vitrines, waarvan er 15 vitrines direct inzichtelijk zijn. De andere 10 vitrines zijn hangvitrines die je uit een kast kunt schuiven en dan kunt bekijken.
Op mijn website www.modelautos1op87.nl kun je mijn gehele verzameling inzien, zowel aan de hand van lijsten als ook dmv een groot aantal foto's.
Bijgaand een aantal foto's van de vitrines zodat je een indruk kunt krijgen hoe de verzameling eruit ziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarCollector Bekijk BerichtenDoor middel van dit berichtje wil ik een kleine inzicht geven in mijn verzameling modelautos in de schaalverhouding 1:87.
De verzameling bestaat voornamelijk uit de fabrikanten Herpa, Wiking en AWM. De laatste jaren verzamel ik vooral vrachtautomodellen van Nederlandse firma's. De verzameling bestaat in totaal uit 2614 modellen.
De verzameling is geplaatst in 25 vitrines, waarvan er 15 vitrines direct inzichtelijk zijn. De andere 10 vitrines zijn hangvitrines die je uit een kast kunt schuiven en dan kunt bekijken.
Op mijn website www.modelautos1op87.nl kun je mijn gehele verzameling inzien, zowel aan de hand van lijsten als ook dmv een groot aantal foto's.
Bijgaand een aantal foto's van de vitrines zodat je een indruk kunt krijgen hoe de verzameling eruit ziet.
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Net wat aanpassingen gedaan zie
Mijn originele kasten van mijn slaapkamer dienen al heel lang tot vitrine voor mijn miniaturen.
Nu, dat zag er zo uit: 2 houten leggingen en met behulp van wat kartonnen doosjes van de autootjes stond daar wat reliëf in:
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Nog een voor en een na, bovenste foto is hoe het er uit zag, niet de volledige collectie stond uitgestald wegens plaatsgebrek. Onderste foto is wat er momenteel uitgestald staat: +/- 190 modellen van de +/- 270. Al de 1/18 Bburago en 1/18 Maisto's zijn opgeborgen op zolder ()
VOOR:
NA:
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
Comment