Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van je collectie.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooie collectie Droes

Heb zo eens gekeken voor de miniaturen van Renault, en zo'n box met drie modelletjes in bv kost slechts 50 / 55 euro
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Nice renault collectie!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
        Mooie collectie Droes

Heb zo eens gekeken voor de miniaturen van Renault, en zo'n box met drie modelletjes in bv kost slechts 50 / 55 euro
        idd dat kan, maar als je een renault-model zoekt dat al een tijdje niet meer geleverd is dan betaal je je blauw

Zo'n 5 gt turbo in schaal 1:43 van UH betaalde je vroeger bij de dealer 25 euro.. nu betaal je tussen de 70-80 euro

Bij merken zoals Porsche, mercedes, bmw... daar wordt praktisch elk nieuw model uitgebracht door verschillende fabrikanten en meestal nog is in 2 schalen..

Bij Renault mag je al van geluk spreken als een fabrikant een renault-model wil maken beetje zonde.. maar maakt het verzamelen nog zo spannend

Comment

• Amaaaaaaaaai

Dik in orde seg!

Comment

• Omdat het zolang al geleden was dat ik nog eens op dit forum kwam zal ik dan maar eens mijn collectie laten zien !!
            http://img89.imageshack.us/img89/802...rine0029hp.jpg
            http://img92.imageshack.us/img92/976...rine0013ea.jpg
            http://img20.imageshack.us/img20/977...rine0030pa.jpg
            http://img92.imageshack.us/img92/427...rine0040ow.jpg
            Owja en ik verzamel momenteel nog alleen maar Renault modellen ; en den laatste tijd zijn da vooral F1's

Comment

• Je collectie mag er zeker en vast zijn !

Comment

• Zeer nette collectie, autofreakie . Zeer knappe Bugatti Chiron ook. Je hebt al een aardige collectie voor jouw leeftijd. Die Golf V op de tweede foto, is die van BBurago? Knap werk en prachtig gespoten! Heb je nog wat foto's van die golf V?

Comment

• Bedankt voor de comments , de Golf V is inderdaad een Bburago ! Straks zal ik foto's posten van de Golf V.

Comment

• De Veyron en de Ford GT haal ik ook nog in huis
                    Welke fabrikanten?

Comment

• De Veyron is van AUTOart en is apart genumerd , de Ford GT is helaas 1:24 en is van Jada Toys Maar de GT is er ook in 1:18 van AUTOart !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door autofreakie
                        De Veyron is van AUTOart en is apart genumerd , de Ford GT is helaas 1:24 en is van Jada Toys Maar de GT is er ook in 1:18 van AUTOart !
                        Jij hebt toch een Chiron ?

Comment

• Foto nog is goed bekeken, google gebruikt en idd Oreca tis een Chiron

Comment

• Sorry foutje van mij , mijn excuses hier voor het is inderdaad een Chiron !

Comment

• Jammer dat in dit topic 'Foto's van je collectie' zo veel meer tekst staat dan foto's... Zo vaak off-topics, weinig nieuwe foto's van collecties. Kwil niemand beschuldigen beste miniatuurvrienden, maar t valt op, misschien nog mensen die zich hier aan storen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eddytruiens
                                Jammer dat in dit topic 'Foto's van je collectie' zo veel meer tekst staat dan foto's... Zo vaak off-topics, weinig nieuwe foto's van collecties. Kwil niemand beschuldigen beste miniatuurvrienden, maar t valt op, misschien nog mensen die zich hier aan storen?
                                Ik zal in de loop van deze week ook eens proberen een deel van mijn collectie te fotograferen.
                                Maar bij mij staat er nog een deel in de doos, wegens vitrine tekort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eddytruiens
                                  Jammer dat in dit topic 'Foto's van je collectie' zo veel meer tekst staat dan foto's... Zo vaak off-topics, weinig nieuwe foto's van collecties. Kwil niemand beschuldigen beste miniatuurvrienden, maar t valt op, misschien nog mensen die zich hier aan storen?
                                  Tja, een aantal niet nader te noemen mensen willen alleen hun postaantal de hoogte in krijgen spijtig genoeg.
                                  Maar ik zal mijn steentje ook eens bijdragen.Het is denk ik al twee jaar geleden dat ik nog eens foto's van mijn collectie heb gepost, een reden te meer voor een update.

Comment

• Et voila:
                                    (Foto's zijn niet van de beste, maar 't is duidelijk denk ik. )

Last edited by ; 16/04/2006, 12:16.

Comment

• Last edited by ; 16/04/2006, 12:16.

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X