Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Ah crap, die zullen ze dan ondertussen niet meer hebben
Het is echt knap, design achtig en net gepast voor enkele wagens.
Ze waren er eerst in het hout (al een jaar geleden ofzo), maar deze is vrij nieuw.
Zou best kunnen dat die er nog is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaIk weet het niet, volgens mij is de kans groot dat ze hem nog hebben hoor.
Ze waren er eerst in het hout (al een jaar geleden ofzo), maar deze is vrij nieuw.
Zou best kunnen dat die er nog is.
edit: was het deze? Is nog een koopje ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
Comment
-
** tevreden dat er eindelijk weer eens collecties getoond en besproken worden ** extra thnx to Oreca!! **
Mooie collectie Oreca, auto's zijn ook goed bij elkaar gerangschikt, misschien volgens prijs/kwaliteit ook? Eveneens mooie kasten waarin ze tentoon staan. Kzou zeggen doe zo voort
Ook van mij volgen er nog eens foto's van mijn collectie, even geduld (uitzoekend hoe ik veel minder zware foto's kan nemen met mijn digitaal fototoestel ).
Comment
-
Zoals beloofd: mijn Scooby collectie.
Mijn MY98 staat er nog niet op en op bovenste rij moet ik enkele antennetjes nog plaatsen (ontvangen van AA)
Collectie is compleet, nu is het wachten op nieuwe modellekes zoals de Japan Police of de MY06.
Rijtje officiele SWRT WRC's
Rijtje waarvan eerste vier HEEL exclusief zijn: 30-50-50 stuks en 2000 stuks maar mét handtekening van wijlen Lovell op certificaat en doos.
Straat versies
1/43 en dirt versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
Nen echten fotograaf...
Mooie collectie anders!Last edited by Spillies; 16/04/2006, 21:18.
Comment
Comment