Waw wat een prachtige subarucollectie!!! Eén van de mooiste subarucollecties die ik ooit gezien heb... Waarschijnlijk zeer exclusieve modellen tussen waarvan ik niet wist dat ze bestonden in 1/18. Een collectie die veel moeite gevergd heeft maar mag absoluut gezien zijn. Chapeau!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddytruiensWaw wat een prachtige subarucollectie!!! Eén van de mooiste subarucollecties die ik ooit gezien heb... Waarschijnlijk zeer exclusieve modellen tussen waarvan ik niet wist dat ze bestonden in 1/18. Een collectie die veel moeite gevergd heeft maar mag absoluut gezien zijn. Chapeau!
@ Spillies: er zitten hier pakske betere fotografen dan ikzelf zne . Stoeme spiegels in kast :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise@ Subaru: mooie collectie (wel spijitg van het plaatsgebrek )
@Oreca: dat ikea kastje vind'k ook wel ok, is er daar plaats in voor 2 1/43 's naast elkaar?
Maar die kast van de Ikea vind ik knappe oplossing, binnenkort eens naar Ternat
Comment
-
Vind ze ook bijzonder knap, maar ga me ooit andere aanschaffen, ag er enkele weken een paar met 5 leggingen, 1, 70 meter hoog en een meter breed voor 150 euro 't stuk, zo 2 en ik heb weer wat plaats1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Hier een paar foto's van mijn collectie ,ongeveer de helft van mijn modelletjes.
Maar het lukt maar niet om degelijke foto's te maken met dat glas ervoor.
Maar heb toch voorlopig de beste eruit gepikt, de andere foto's zullen voor binnen een weekske of 3 4 zijn als ik mijn kasten uitstof.
de benettons en de saubers
de ferrari's
Comment
Comment