dubbel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
[QUOTE=Cedrick]Hele knappe collectie, en die vitrinekasten mogen er ook zeker zijn
Die vitrinekasten zijn moeilijk te krijgen ze zijn 2m lang en 2m hoog met een schuifkastje onder ik heb er zo 2, en heb ze tweedehands gekocht.
Nieuw zijn deze onbetaalbaar voor de verzamelaar, ik ben nog steeds op zoek naar dezelfde, maar de zoektocht heeft nog niet veel succes opgeleverd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanisub555 je hebt nog niet gedaan hé
schrijf bij de jap. politie de franse polite maar bij. Gisteren namelijk op het nieuws gezien dat ze zich ook een WRX aangeschaft hebben
"Alle criminelen rijden met een Impreza"
We hebben zelf al een hit gemaakt:
http://www.subaru-forum.be/the%20impreza-song.mp3
Die van Japanse politie komt binnenkort uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Zoals beloofd: mijn Scooby collectie.
Mijn MY98 staat er nog niet op en op bovenste rij moet ik enkele antennetjes nog plaatsen (ontvangen van AA)
Collectie is compleet, nu is het wachten op nieuwe modellekes zoals de Japan Police of de MY06.
Rijtje officiele SWRT WRC's
Rijtje waarvan eerste vier HEEL exclusief zijn: 30-50-50 stuks en 2000 stuks maar mét handtekening van wijlen Lovell op certificaat en doos.
Straat versies
1/43 en dirt versie
Ik heb nog elke dag pijn in't hart van mijn Outback...gelukkig staat ie niet zover bij me weg, bij een goeie maat van me. Zo kan ik er zo nu en dan toch nog's van meegenieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StepperidderPrachtige collectie 555,....Domme vraag zeker, of jij ook ooit een ander merk zou overwegen??
Ik heb nog elke dag pijn in't hart van mijn Outback...gelukkig staat ie niet zover bij me weg, bij een goeie maat van me. Zo kan ik er zo nu en dan toch nog's van meegenieten.
Jammer van de Outback, maar nog een geluk dat je hem af en toe kan zien .
Hmmm ik heb wel nog andere merken die ik graag zie maar ik ben gewoon zot van dat Japanse merk. Vraag me niet hoe het komt. Alleen jammer dat zo'n beestje bakken geld kost en op een gegeven moment zullen er andere prioriteiten komen. Maar ik hoop toch binnen twee jaar zo eentje in 1/1 thuis te hebben staan
Comment
-
thx voor de prachtige reacties.
Ik zal proberen om binnen een weekske of vier eens goeie pics proberen te maken als ik de kasten uitstof.
@malaise
Ja je komt niet veel f1 modellekes tegen, maar ooit hoop ik nog een beemer collectie te beginnen maar dan liefst de raceversies.
En jij hebt ook een prachtige collectie trouwens.
Comment
-
Comment