Het blijft een prachtige collectie Malaise.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Ik wist niet goed waar plaatsen, dus heb ik het hier maar gepost. Ik heb een schaalmodel uit mijn collectie omgebouwd . Ik heb een lichtgrijze Mercedes C Sportcoupé van Maisto als standaardmodel genomen. Ik had dit model al zeer lang en vond het nogal een saaie wagen dus waarom niet eens proberen om hem wat om te bouwen. Voor de eerste keer vind ik hem zeer goed meevallen. Reacties zijn altijd welkom .
Meer uitleg en meer foto's : http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=8210
Voor:
Na:
Voor:
Na:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaZeer goed gelukt Tim.
Ben zelf wel niet zo voor tuningwagens, maar heel mooi gedaan.
Comment
-
Heb daarnet even mijn mini showroom afgestoft en ze weer in gebruik genomen.
Even wat structuur aangebracht en een merk gezocht waar ek een aantal wagens van heb.
En het is een Audi showroom geworden
EDIT: fotootjes:
Last edited by Cedrick; 27/04/2006, 22:17.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Wow, echt prachtig die showroom . Echt knap hoe die Audi's daar staan. Heb je die showroom zelf gemaakt ?. Misschien om het nog mooier te maken zou ik de buitenkant van de showroom verven in het grijs. De binnenkant is echt mooi met die houten vloer.
Comment
-
Ik heb ze niet zelf gemaakt, was origineel zo'n mini serre om plantjes in te zetten, was allemaal origineel hout, ik heb ze toen zo goed mogelijk geverfd in de kleur die mijn vader toen nodig had om te verven. Maar niet alle hoeken en kanten zijn even mooi gedaan
Toevallig was de ruimte binnenin even breed als een stuk parket, daarom heb ik er dit ingelegd.
Heb deze 'serre' nog gekregen van mijn tante, toen ze een 5-tal jaar geleden gingen verhuizen stond dit bij de stapel om naar het containerpark te voeren, net op tijd gezien en een nieuw leven gegeven dus.
Het krijgt alleszins een nieuw kleurtje wanneer ik eens meer tijd heb1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickIk heb ze niet zelf gemaakt, was origineel zo'n mini serre om plantjes in te zetten, was allemaal origineel hout, ik heb ze toen zo goed mogelijk geverfd in de kleur die mijn vader toen nodig had om te verven. Maar niet alle hoeken en kanten zijn even mooi gedaan
Toevallig was de ruimte binnenin even breed als een stuk parket, daarom heb ik er dit ingelegd.
Heb deze 'serre' nog gekregen van mijn tante, toen ze een 5-tal jaar geleden gingen verhuizen stond dit bij de stapel om naar het containerpark te voeren, net op tijd gezien en een nieuw leven gegeven dus.
Het krijgt alleszins een nieuw kleurtje wanneer ik eens meer tijd heb
Comment
Comment