Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Omdat ik alles een beetje moest herplaceren -er verhuist een deeltje naar Leuven, maar die moeten nu nog een weekend hier staan- heb ik ook nog rap wat andere foto's genomen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik zou ze eens moeten tellen, maar ik schat een 160 Ã 170 modellen
'k heb er nu 'beneden' 51 staan -ben ze net gaan tellen - en die zijn allemaal AutoArt/Kyosho/Minichamps/...
boven heb ik er nog een goeie 100 staan die eigenlijk weg mogen, maja ... daar zit een hoop bij zonder doos, probeer dat maar eens verkocht te krijgen
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
aja, en thanks
die M3's, tja ... had eerst de witte M3 gekocht voor een prikje, omdat ik eens een witte auto wou. De GTR heb ik toen ook goedkoop kunnen kopen, dus toen de CSL uitkwam wou ik die ook hebben. En nu heb ik sinds vandaag ook de GTR street, omdat ie "gelimiteerd" (bemerk de aanhalingstekens) is en mooi in het rijtje past
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik zou ze eens moeten tellen, maar ik schat een 160 Ã 170 modellen
'k heb er nu 'beneden' 51 staan -ben ze net gaan tellen - en die zijn allemaal AutoArt/Kyosho/Minichamps/...
boven heb ik er nog een goeie 100 staan die eigenlijk weg mogen, maja ... daar zit een hoop bij zonder doos, probeer dat maar eens verkocht te krijgen
Laat me eens weten welke modellen en wat je er voor vraagt.
Comment