Niet mijn ding, maar wel heel mooi.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
-
Mijn nieuwe lievekes zijn ook toegekomen
(M3 GTR en Merc Evo)
Omdat ik alles een beetje moest herplaceren -er verhuist een deeltje naar Leuven, maar die moeten nu nog een weekend hier staan- heb ik ook nog rap wat andere foto's genomen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
-
Thanks, ik heb er al veel te veel
Ik zou ze eens moeten tellen, maar ik schat een 160 Ã 170 modellen
'k heb er nu 'beneden' 51 staan -ben ze net gaan tellen - en die zijn allemaal AutoArt/Kyosho/Minichamps/...
boven heb ik er nog een goeie 100 staan die eigenlijk weg mogen, maja ... daar zit een hoop bij zonder doos, probeer dat maar eens verkocht te krijgen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca4 M3's, doe normaal.
(Maar wel héél mooie. )
En die Evo is ook een heel mooie, enkel jammer van de inmiddels beruchte "MERCDS"-fout.
aja, en thanks
die M3's, tja ... had eerst de witte M3 gekocht voor een prikje, omdat ik eens een witte auto wou. De GTR heb ik toen ook goedkoop kunnen kopen, dus toen de CSL uitkwam wou ik die ook hebben. En nu heb ik sinds vandaag ook de GTR street, omdat ie "gelimiteerd" (bemerk de aanhalingstekens) is en mooi in het rijtje past1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexThanks, ik heb er al veel te veel
Ik zou ze eens moeten tellen, maar ik schat een 160 Ã 170 modellen
'k heb er nu 'beneden' 51 staan -ben ze net gaan tellen - en die zijn allemaal AutoArt/Kyosho/Minichamps/...
boven heb ik er nog een goeie 100 staan die eigenlijk weg mogen, maja ... daar zit een hoop bij zonder doos, probeer dat maar eens verkocht te krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickHele mooie modellen heb je al Alex
Hoe is die GT2 van AA?
thx !
die GT2 is super ! AA-kwaliteit hè
enkel de 'motorkap' (dus dat stuk vanachter) is van een licht plastic gemaakt, maar dat merk je maar wanneer je eraan komt.
En ik heb ze al lang hoor1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment