Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de volgende aankoop zal een E30 M3 SportEvo zijn, wie weet zelfs een rooie en een zwarte.
deze die ik nu heb is van minichamps, die zijn banden zijn te smal en staan teveel naar binnen (kan je ook een beetje zien op die foto)
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Die MB EVO en die E30 M3 staan idd prachtig naast elkaar, vooral doordat ze beide zwart zijn. Als je tijd teveel hebt kan je altijd eens zo realistische foto's proberen nemen, 'k denk dat er dan ook leuk resultaat uit voortkomt...
de volgende aankoop zal een E30 M3 SportEvo zijn, wie weet zelfs een rooie en een zwarte.
deze die ik nu heb is van minichamps, die zijn banden zijn te smal en staan teveel naar binnen (kan je ook een beetje zien op die foto)
Die heb ik ook, staat precies een beetje op fietswielen
Waar heb je die MB EVO gehaald? Ziet er prachtig uit!
Die MB EVO en die E30 M3 staan idd prachtig naast elkaar, vooral doordat ze beide zwart zijn. Als je tijd teveel hebt kan je altijd eens zo realistische foto's proberen nemen, 'k denk dat er dan ook leuk resultaat uit voortkomt...
Thx, zal ik misschien wel es doen ... ik ken geen zak van fotografie, jammer genoeg, maar als de zon schijnt ... why not
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik dacht dat dit probleem enkel bij de 190 2.3E 16V was.
Nee, het is ook geweest bij de EVO.
Ken een aantal mensen die er eentje hebben en daar stond het er verkeed op.
Maar zo te zien is het verbeterd, dus da's in orde.
Voor hetzelfde geld hadden ze je nog een oude opgestuurd Alex.
Comment