Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Merci, ze zijn zalig !
de volgende aankoop zal een E30 M3 SportEvo zijn, wie weet zelfs een rooie en een zwarte.
deze die ik nu heb is van minichamps, die zijn banden zijn te smal en staan teveel naar binnen (kan je ook een beetje zien op die foto)1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexMerci, ze zijn zalig !
de volgende aankoop zal een E30 M3 SportEvo zijn, wie weet zelfs een rooie en een zwarte.
deze die ik nu heb is van minichamps, die zijn banden zijn te smal en staan teveel naar binnen (kan je ook een beetje zien op die foto)
Waar heb je die MB EVO gehaald? Ziet er prachtig uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexMisschien zal het op de eerste versies zo geweest zijn, maar hier is het in elk geval perfect juist
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MalaiseDie MB EVO en die E30 M3 staan idd prachtig naast elkaar, vooral doordat ze beide zwart zijn. Als je tijd teveel hebt kan je altijd eens zo realistische foto's proberen nemen, 'k denk dat er dan ook leuk resultaat uit voortkomt...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerDie heb ik ook, staat precies een beetje op fietswielen
Waar heb je die MB EVO gehaald? Ziet er prachtig uit!
Ik ga ook eens kijken voor de andere versies van de 190E, zo'n vuile slagerbak heeft pakken charme !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
amaai dat motortje is proper afgewerkt
de motorkap opent zich met vier scharnieren, werkelijk magnifiek ! Ik denk dat dit één van mijn mooiste modellen is.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexHier de volledige foto
de motorkap opent zich met vier scharnieren, werkelijk magnifiek ! Ik denk dat dit één van mijn mooiste modellen is.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickIk dacht dat dit probleem enkel bij de 190 2.3E 16V was.
Ken een aantal mensen die er eentje hebben en daar stond het er verkeed op.
Maar zo te zien is het verbeterd, dus da's in orde.
Voor hetzelfde geld hadden ze je nog een oude opgestuurd Alex.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaZalig !Ben blij dat ze het verbeterd hebben.
Nu staat hij ook op mijn wachtlijst.
Des te beter ! maar eigenlijk vind ik het zo erg niet ... de motorkap staat toch nooit open1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment