Hallo, ik ban nieuw hier (maar ik kijk ol een eindje zonder te posten) en ik dacht: laat ik mijn collectie es posten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Comment
-
Dank u, danku
Zelf ben ik een Lamborghini-fan (misschien wel gezien), maar mijn vader
verzamelt veel van Lancia.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledgeIn de leenbakker hebben ze er, in de ikea waarschijnlijk ook. Had ik plaats ging ik er direct een gaan halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaInderdaad, ik heb een paar weken geleden ook zo'n vitrinekast gekocht in de leenbakker (wetteren) voor slechts 30 euro . Ik wandelde zomaar eens binnen en ik zag daar zo'n toonmodel staan aan 30 euro. Ik moest wel het toonmodel meenemen, vandaar de lage prijs. De vitrinekast is in perfecte staat enkel waren er twee glazen schappen beschadigd, bij elk was er een klein hoekje af. Maar ik kon ze echt niet laten staan voor dat geld. Ik heb dan maar twee schappen laten bijmaken. Was echt een koopje zeker als je weet dat ik zo al twee vitrinekasten had waarvoor ik 130 euro had betaald per stuk voor indentiek dezelfde. Foto's volgen nog, volgende week ofzo .1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickGewone grote vitrinekasten??
Last edited by TimKaa; 07/05/2006, 22:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaInderdaad, een glazen spiegelkast met 5 schappen. Zo had ik er al twee, maar voor deze had ik wel 130 euro per stuk betaald. Deze is het maar dan in het zwart. Voorlopig staat er nog niets in, maar aangezien mijn twee kasten overvol zijn, kan ik nu de modellen ordelijker plaatsen. Ik zal eens foto's maken van mijn nieuwe vitrinekast als er wat schaalmodellen instaan .
Zo ja voor hoeveel verkoop je die + foto s
Comment
Comment