Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In de rechtse vitrine bovenaan, is dat een porsche gt1 in het wit?
Zo ja voor hoeveel verkoop je die + foto s
sry, is niet te koop, ik heb toch nergens gezegt dat ik die verkoop. Maar het is niet echt moeilijk om hem te vinden hoor. Het is een exclusive for kyosho editie. Foto's kan ik je wel bezorgen .
sry, is niet te koop, ik heb toch nergens gezegt dat ik die verkoop. Maar het is niet echt moeilijk om hem te vinden hoor. Het is een exclusive for kyosho editie. Foto's kan ik je wel bezorgen .
extreem deftig model
hoeveel moet ik ongeveer rekenen voor zo 1 ongeveer, 't is niet dat ik hem moeet hebben, 't is te zeggen, als ik er 3 andere voor in de plaats kan kopen, koop ik er wel 3 andere
-edit- je had het niet gezegd, maar je weet noooit
extreem deftig model
hoeveel moet ik ongeveer rekenen voor zo 1 ongeveer, 't is niet dat ik hem moeet hebben, 't is te zeggen, als ik er 3 andere voor in de plaats kan kopen, koop ik er wel 3 andere
-edit- je had het niet gezegd, maar je weet noooit
Ik heb me 5 minuutjes geleden ook eens ff bezig gehouden.. Als je meer foto's van bepaalde modellen wil zien, vraag maar, want ik ga ze echt niet allemaal uploaden/posten
Comment