Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
(Er zit enkel een foutje in, die Ferrari )
(De Porsche vergeef'k u )
Thanx, lol ja, ik zet ze in de kast omdat de poetsvrouw ze anders omstoot. In die kasten mag ze toch niet komen. De Ferrari komt van een miniatuurwinkel tegenover de Ferrari-fabriek. Die heeft dus wel een speciale waarde en die zal nie zomaar op een open kast belanden. De Vaillants heb ik eens gekregen van mijn pa. Ik heb er veel strips van en het is leuk om die wagens ook eens in 3D te zien. Dus die verzameling zal in de toekomst ook nog wel uitbreiden.
Die collectie van u is anders ook wel de moeite Waar heb je je kasten gekocht? Mijn vitrines zijn eigenlijk niet zo geschikt, ik verlies te veel ruimte omdat ik veel te weinig etages heb. De leggers zijn van glas, maar de steunpunten zijn metalen buisjes die gelast zijn. Ik kan niet lassen, dus er zijn nog geen leggers bijgekomen. Ik denk eraan om die 2 op zichzelfstaande vitrinekasten binnenkort eens te vervangen door zo'n model zoals jou.
Ik zie ook dat ge veel Panamera's hebt. Is daar een speciale reden voor? Ik zie 2 keer een Panamera S bijvoorbeeld. Verzamel je die dan voor de kleur ofzo?
Comment