Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dit zijn de 1:18 modellen, zijn ofwel auto art of minichamps
dan heb ik nog zo'n 30 tal 1:43 modellen ook alleen audi maar heb ik nog geen foto's van.
Moest je interesse hebben. Ik heb een stuk of 20 Audi R8's (racewagen) van Minichamps en Ixo staan op 1/43. Niet meer met de originele verpakking, wel nog in het plastieken doosje.
Staan hier eigenlijk niks meer te doen dus als je interesse zou hebben, ze zijn te koop
thx, ga nog alle sport quattro's rally cars verzamelen en nog paar oude van DTM. Ga donderdag denk ik nog de R8 pace car halen van kyosho, en dan wil ik graag die andere R8 LMS'en halen, tzijn er nog 3 dacht ik,mja zijn duur zo'n 140€ per stuk dus zal nog wel ffkes duren.
Die 1:43 zijn alle RS modellen en rally cars.
@ corvetteboy, zijn dat R8 le mans modellen? hoeveel vraag je voor die allemaal?
thx, ga nog alle sport quattro's rally cars verzamelen en nog paar oude van DTM. Ga donderdag denk ik nog de R8 pace car halen van kyosho, en dan wil ik graag die andere R8 LMS'en halen, tzijn er nog 3 dacht ik,mja zijn duur zo'n 140€ per stuk dus zal nog wel ffkes duren.
@ corvetteboy, zijn dat R8 le mans modellen? hoeveel vraag je voor die allemaal?
12 van Le-Mans, 1 van 1000km Spa en 1 van 12u van Sebring
heb juist gekeken op de site en daar staat de AUDI R8 LMS PRESENTATIE 2009 toch ook voor 149€, heb deze nergens goedkoper gevonden. Daar zijn er wel nog 3 andere van die serie en die zijn iets goedkoper.
Comment