Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van je collectie.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• f40 lm

hier nog de foto van de f40 lm van redline meerdere foto´s staan op mijn site
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferrariboy
      hier nog de foto van de f40 lm van redline meerdere foto´s staan op mijn site
      Prachtig!!!!!!!!!!

Comment

• De Aston van m'n lief:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hoe kom je toch bij die Lotussen?

Ze zijn wel mooi!
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick

Ze zijn wel mooi!

Eigenlijk niét...

Zeker die MkI's, daar schort vanalles aan. Ik hoop dat er eens een andere fabrikant dan Sunstar zich ermee zal moeien op 1/18, ooit...
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• op 1.43 zijn er ook van Autoart geloof ik.. en er komen ook nog AA 1/43 Exiges aan.. of moet et allemaal elise zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Airstriker
                    op 1.43 zijn er ook van Autoart geloof ik.. en er komen ook nog AA 1/43 Exiges aan.. of moet et allemaal elise zijn?

Het moet allemaal Lotus zijn...

En best allemaal 1/18...!!
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Lotuzzz, 'k zou het "nieuwe releases Aa" topic eens van naderbij bekijken, er zitten 1/18 Esprits aan te komen...
                      Verder kan ik u de MkII Elise in het groen/gele strepen aanraden , ook van Revell/Jadi.
                      Mooie modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                        Verder kan ik u de MkII Elise in het groen/gele strepen aanraden , ook van Revell/Jadi.
                        Mooie modellen.

Ja, van Revell/Jadi is dus die blauwe MkII. Die groen/gele gaat er sowieso nog bijkomen, en misschien ook een rood/goud/witte.

Maar toch, ik ben meer voor MkI
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• M'n vitrinekastjes

Comment

• chronologisch gerangschikt ?!? , mooie collectie, oude wagens maar toch helemaal niet lelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                              chronologisch gerangschikt ?!? ,
                              Ik blijf verbaast staan van het opmerkingsvermogen van jullie

Inderdaad, chronologisch en ook symmetrisch ( mijn zoon ligt plat van het lachen als ik weer eens een nieuw modelletje toevoeg )

Comment

• 996 GT3RS vs. 997 GT3RS

(die doosjes verkrijgbaar op www.bmw1zu43.de)

Last edited by ; 27/05/2007, 21:34.

Comment

• Naice

Comment

• Heel toffe topic.
                                    Ik heb genoten van wat hier allemaal t zien is, een echte "candyshop" Schitterend gewoon.

Mag ik even mijn bescheiden verzameling voorstellen :

Ik verzamel eigenlijk alleen de 1/43 en de 1/28 modellen van het japanse merk Eidai/Grip dat vooral aktief was in de jaren '70, en dat jammer genoeg ophield te bestaan begin jaren 80. Gelukkig hadden ze ondertussen heel wat mooie modellen gemaakt. Ook de box-art is schitterend. Ik ben nog op zoek naar een tamelijk aantal. Maar dat is net het plezier van verzamelen, niet?
                                    Tegenwoordig zijn ze moeilijk te vinden, maar gelukkig zeker betaalbaar.
                                    Ik heb ook enkele getunede Kyosho Mini-Zs en losse kasjes.

Last edited by order66; 23/12/2006, 08:58.
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Tevreden van dat stuur?

Comment

• Stuur is super
                                        Setup hieronder : Playseat + Logitech Driving Force pro + DTM3 online
                                        Is hier iemand die ook online zit met DTM3(PS2)?

Last edited by order66; 23/12/2006, 09:01.
                                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• heb jij een winkel ofzo?

Comment

Working...
                                          X