Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van je collectie.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    die S-type nog nooit gezien !!!
    Als ik het goed voor heb, dan heeft er nog zo'n model gereden in het Brits touringcar kampioenschap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Als ik het goed voor heb, dan heeft er nog zo'n model gereden in het Brits touringcar kampioenschap.
      idd, Super V8 Trophy of zoiets ...
      kbedoelde dat ik niet wist dat ze dat in schaalmodel maakten
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
        idd, Super V8 Trophy of zoiets ...
        kbedoelde dat ik niet wist dat ze dat in schaalmodel maakten
        onnozelaar

Comment

• Comment

• Knappe dingens.

Mischien had ik ook beter op 1/43 begonnen wegens plaatsgebrek maar sommige modellen zijn dan enkel te krijgen op 1/18 zoals mijn e36 M3 Art Car.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
              Knappe dingens.

Mischien had ik ook beter op 1/43 begonnen wegens plaatsgebrek maar sommige modellen zijn dan enkel te krijgen op 1/18 zoals mijn e36 M3 Art Car.
              ja kheb nog een GT2 GT3 RS en gallardo in 1/18... maar kheb ni genoeg plaats om er meer bij te zetten... maar er zullen nog wel 1/18 bijkomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                Bedankt voor de leuke reacties,

hier nog wat foto's van andere modellen
                ( allemaal 1/43 )

Prachtige collectie . Vooral die twee eerste modelletjes op deze foto, zeer knap en niet bepaald goedkoop vandaag de dag.

@CH: een zeer mooie verzameling hoor! Amai, nog niet veel gezien zo'n GT3 in het rood (die boven die GT2) .

Comment

• voorlopig met die laatste aanwinsten ... ben ik wat krap bij 'plaats'

Comment

• Hallo,

Ik heb me zojuist geregistreerd in dit forum daar ik gezien had dat er hier toch ook redelijk wat 'diecast' verzamelaars aan het werk zijn...daarom dacht ik van mezelf hier ook eens voor te stellen....Alhoewel sommigen onder jullie me misschien ook kennen van andere (engelstalige) diecast-sites onder mijn andere nickname 'mbc112'....
                    Ongeveer 12 jaar geleden werd ik gebeten door de 1:18 microbe en sindsdien heeft die me niet meer losgelaten...Aangezien deze werel zo uitgebreid is, hou ik me eraan om mij enkel toe te leggen op 1 enkel merk nl. Mercedes Benz..
                    Ik laat je nu al wat van mijn collectie zien, en later meer...

Alle modellen zijn 1:18, 'k heb slechts enkele 1:43's

SL-wagens.....

Pre-1980....

Post-1980......

Vrachtwagens....

Comment

• Concept en 'Fantasy' wagens....

CMC

Race wagens...

CLK GTR/LM

Formule 1 / IRL / CART....

DTM wagens....

Exoto Sauber C9......

Oudere racewagens en Safety cars...

Comment

• Als iemand nog een leuke GTR zoals bovenstaande op ebay weet staan, jullie mogen me altijd een linkje bezorgen.

Comment

• Wow knap, je bent alvast erg goed begonnen op dit forum door zo'n prachtige collectie te posten . Echt iets om trots op te zijn! Prachtig al die Mercedessen naast elkaar. Ook heel erg netjes hoe je je modellen in je kast hebt geplaatst . Amai, er staan echt pareltjes tussen hoor!

Comment

• Welkom!!

En proficiat met een heel geweldige collectie...
                            anders kan je me sturen via pm
                            voor mij telt namelijk ook maar 1 merk...

Mercedes-Benz

Comment

• Allereerst Gunther, mooie collectie.

CLS, kan je mij nog eens horen achter zo'n Mercedes-staander?

Comment

• Wel, ik ben nu reeds enige tijd bezig en het was niet altijd even makkelijk (en goedkoop) om sommige modellen in mijn collectie te krijgen...zoals je misschien zal merken ontbreken er nog wel enkele, maar deze worden langzaam, maar zeker aangevuld, vooral de sommige oudere wagens zijn moeilijk te vinden of behoorlijk duur...heb gisteren nog eem MP4/11 op ebay gewonnen voor toch 79 euro (wat achteraf gezien nogal meevalt)..de 4/10 gaat veel duurder....
                                Ik zal hopelijk morgen nog wat nieuwere aanwinsten posten die nog niet bij de rest staan....

Die rekken zijn maar een noodoplossing...ik ben op zoek naar degelijke vitrinekasten, maar die zijn ofwel te klein, te lelijk of enorm duur....'k heb eens navraag gedaan bij mijn MB dealer over de virtines die zij staan hebben,maar nog geen nieuws....

Comment

Working...
                                X