Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Afwerking ziet er niet je dát uit... De velgen moeten groter en meer in hun kassen. Dat is net het heerlijke aan die STW's, en als ze dat niet goed overbrengen, knap ik erop af.
die BMW van UT heeft een tijdje geleden te koop
gestaan op modellissimo en ik meen mij te herinneren
dat het toen nie veel geld was ( 25 eur )
Heb er toen zelf 2 aangeschaft , eentje voor mij
en eentje voor mijn schoonbroer.
Maar heb net gekeken en hij staat er niet meer tussen.
Over UT bmw's e36 gesproken... Ik heb via een verre kennis de mogelijkheid om mij volgend model aan te schaffen:
BMW e36 320i STW 'Jagermeister'
(foto in bijlage: ff naar beneden scrollen)
Prijs ligt op 75 EUR. Ik vind het een mooi en moeilijk te vinden model, zoveel zeldzamer dan bijvoorbeeld die met 'Warsteiner' erop (zie bovenaan deze pagina in dit topic). Anderzijds is 75 EUR niet niks voor een UT-model: wel gedetailleerd maar die e36 STW's zijn toch nogal bekend voor de matige kwaliteit van de decals. Ik heb al zo'n 'Bastos'versie en de lak heeft echt niet veel nodig om af te pulveren
Mijn collectie wordt ook steeds groter en groter. Spaar voornamelijk alleen 1/43 en sporadisch een mooie 1/18. Bovendien verzamel ik alleen redelijk recente modellen. Hier 3 foto's van BMW's die ik heb
Comment