Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van je collectie.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• En nog een paar speciallekes

Comment

• Comment

• Comment

• Dit is de laatste

Heb er nog een aantal op andere maten, maar dit zal wel een goed overzicht geven

Comment

• Hier 3 fototjes van mijn Mercedes S-klasse (w221). Mijn laatste aanwinsten zijn overigens een BMW 6-serie coupé en een Audi Q7 (beide 1/43)
                      Bijgevoegde Bestanden
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                        Hier 3 fototjes van mijn Mercedes S-klasse (w221). Mijn laatste aanwinsten zijn overigens een BMW 6-serie coupé en een Audi Q7 (beide 1/43)
                        Ligt het aan de foto of is de lak op het kofferdeksel serieus beschadigd ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi
                          hoeveel heeft die s gekost ?
                          Weet het niet precies meer. Heb deze bij onze dealer gehaald. Denk rond de 35 euro (is een Auto Art).
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi
                            hoeveel heeft die s gekost ?
                            Ik heb er ook zo eentje en heb die bij Mercedes zelf 29 euro betaald dacht ik
                            1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                              Ligt het aan de foto of is de lak op het kofferdeksel serieus beschadigd ??
                              Nee dat is gelukkig de foto, hij staat er onbeschadigd bij Ben erg zuinig op mijn miniaturen. Op de foto lijkt het idd wel beschadigd te zijn....
                              sigpic

Comment

• Eleanor

Ben normaal geen fanaat van oldies, maar voor deze Eleanor van Shelby Collectibles maakte ik graag een uitzondering.

Comment

• Nog enkele "shoots" uit mijn collectie. De V-Bug van Maisto en de 206 Esquiss'Auto van Norev. Telkens in schoon gezelschap.

Comment

• En nog één postje om mijn eerste deelname aan dit forum te bezegelen. De Golf 5 met Caractère bodykit, opnieuw van Norev.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VDH Bekijk Berichten

Knappe foto's!

Is die figurine uit de "Fast Women" collectie?
                                      Kwaliteit van afwerking valt blijkbaar erg goed mee.

Ik overweeg ook om een paar figurines aan te schaffen om mijn kast wat op te fleuren. Heb je die online gekocht of ergens in een winkel?

Comment

• Ik ben ook aangenaam verrast van de kwaliteit. Het leuke is dat ze goed recht blijven staan (allez, dit exemplaar toch). Ik had ze bij Toms.nl besteld, maar het zijn de FastWomen figurines, die zowat overal te koop zijn. Ik zag ze bij Modelissimo.de ook. Ik las hier dat heel wat verzamelaars er goede ervaringen mee hebben.

Comment

• Nice !

Comment

Working...
                                          X