Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Hier 3 fototjes van mijn Mercedes S-klasse (w221). Mijn laatste aanwinsten zijn overigens een BMW 6-serie coupé en een Audi Q7 (beide 1/43)sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHier 3 fototjes van mijn Mercedes S-klasse (w221). Mijn laatste aanwinsten zijn overigens een BMW 6-serie coupé en een Audi Q7 (beide 1/43)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTihoeveel heeft die s gekost ?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenLigt het aan de foto of is de lak op het kofferdeksel serieus beschadigd ??sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VDH Bekijk Berichten
Is die figurine uit de "Fast Women" collectie?
Kwaliteit van afwerking valt blijkbaar erg goed mee.
Ik overweeg ook om een paar figurines aan te schaffen om mijn kast wat op te fleuren. Heb je die online gekocht of ergens in een winkel?
Comment
-
Ik ben ook aangenaam verrast van de kwaliteit. Het leuke is dat ze goed recht blijven staan (allez, dit exemplaar toch). Ik had ze bij Toms.nl besteld, maar het zijn de FastWomen figurines, die zowat overal te koop zijn. Ik zag ze bij Modelissimo.de ook. Ik las hier dat heel wat verzamelaars er goede ervaringen mee hebben.
Comment
Comment