Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van je collectie.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb bij Toms gekeken en de prijs ziet er alvast OK uit.
    Op Ebay gaan ze ook meestal rond de 10 EUR stuk.

Comment

• Heb ook de kast nog eens volledig uitgestoft en een nieuwe schikking gezet.. voor de geïnteresseerden zijn er wat foto's:

Grtz
      Droes

Comment

• Mooie Renault verzameling, is die Clio RS op de eerste foto een modelbouwkit of is dat een kant en klaar model.Vroeger heb ik ooit eens een Clio RS ineen gestoken maar dat was toen nen blauwe.
        Last edited by GTX; 07/02/2007, 14:11.

Comment

• Clio RS is de gelimiteerde 'Jean Ragnotti' versie van Universal Hobbies.
          Is dus diecast en geen modelbouw.

Comment

• Ah oke, dat dacht ik al want de kwaliteit is duidelijk beter

Comment

• Droes, mooie verzameling !

maar hier en daar zie ik nog een stofje

Comment

• Merci

and don't push me! kast is bling bling nu

Comment

• Damn kerel, ik heb dezelfde vitrinekast als jij. Ik heb wel maar 8 modellekes en m'n kast is al te klein Mss beter wat brol uitgooien...

Knappe collectie !

Comment

• amper 8 modellen?! Schaal 1/4 ofzo?

héhé, ben ook ooit begonnen met 8 modellen in deze kast maar dan zonder enige brol.. wat was dat leeg zeg

2 jaar later en de kast is vol! thx voor je reactie

Comment

• het valentijncadeau van mijn mieken

Comment

• Gij gelukzak....mijn wederhelft kijkt meestal gelaten toe als ik er weer eens een modelletje bijzet...laat staan dat ik er een zou krijgen....

Comment

• Van welke producent is hij?

Comment

• Ik gok op maisto.

Comment

• Ik weet niet zeker omdat ik nog nooit een Maisto zelf ben tegengekomen met twee kleuren in het interieur.Meestal besteed ik niet veel aandacht aan Maisto dus kan het wel zo zijn dat er 2 kleuren zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VDH Bekijk Berichten
                                Ben normaal geen fanaat van oldies, maar voor deze Eleanor van Shelby Collectibles maakte ik graag een uitzondering.
                                Zalig! Waar kan ik die kopen? Liefst een 'echte' winkel. Zelfde vraag voor die kever...thanks!
                                Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                  Van welke producent is hij?
                                  u bedoelt de Z4 roadster?

is van kyosho op schaal 1/18

Comment

• Ik vermoedde het al omdat het een 2 kleurig interieur was en de kwaliteit was beter.
                                    Mooie aanwinst

Comment

• Zeer knappe Z4. I love Kyosho! Hoe verhoudt Ebbro zich trouwens t.o.v Kyosho, AA en Minichamps?
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• mijn collectie

Men collectie is nog ni zo heel groot maar men nog aan het uitbreide voor zoveel ik ze vind toch die minikes

Comment

• ik moet ook nog een glazenkast hebben waar ik ze kan in zetten

Comment

Working...
                                          X