Dat is altijd leuk die mini's hé, ik denk dat het best is om nog even te wachten met een glazen kast, het is beter dat je dat uitgeeft aan Mini'kes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenDat is altijd leuk die mini's hé, ik denk dat het best is om nog even te wachten met een glazen kast, het is beter dat je dat uitgeeft aan Mini'kes
Ja das waar maar je vind ze wel niet gemakkelijk die mini'kes behalve oltdimerbeurzen
Maar die kast zou ik toch graag hebben dan komt er wat minder stof op mant nu das ni te doen
Comment
-
Gisteren heb ik eens mijn kast leeggemaakt om ze af te stoffen,alsook de auto´s.
Snel eens alles samen getrokken,jammer dat er nog een deel v/d verzameling in dozen zit op de zolder.
Alles stond natuurlijk wat opeen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenMOOI! Daar zou eigenlijk nog een E30 M3 bijmoeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenIk wil er nog zoveel , waaronder een E30
E30 M3 E36 M3 E46 M3 CSL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk heb ze hier alle drie op een rijtje staan en het oogt zo mooi!
E30 M3 E36 M3 E46 M3 CSL
kan je er eens een fotoowtje van maken aub?
Comment
-
fotootjes van enkel mijn Mercedessen.
excuses voor de soms slechte kwaliteit van de foto's!
Comment
-
vervolg...
Comment
-
vervolg..
opmerking: de CLS 1/18 Kyosho .. staat nog niet op de foto...
hierbij komt nog een CLS 1/43
een Maybach 57 S
en nog meer Mercedes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk ben vooral jaloers op de staander.
Maakt BMW dat ook?
1 ding weet ik wel... zo'n BMW-staander zou er ook verd*md goed uitzien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenKNappe collectie Benzen heb je daar!
Comment
Comment