Toffe collectie! Ik zou ze wel ni graag afstoffen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenZeer machtige collectie maarre wat zijn die auto's onder de radio geleide?
Een BMW V12 Le Mans - Een Mclaren F1- Een BMW 5 (meegebracht van Aachen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenToffe collectie! Ik zou ze wel ni graag afstoffen.
het afstoffen is inderdaad een probleem met 1:18, samen met de ruimte die ze innemen
En mijn vrouw begint er niet meer aan, ze wil geen spiegels of antennes meer afbreken...
ik begrijp haar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenhoeveel kosten modellen dan in duitsland? Adresjes mogen ook altijd
Ik koop mijn auto's bijna uitsluitend via E-bay Duitsland.
Voor een nieuw BMW model Kyosho 1:18 betaal je ongeveer 50-55 Euro, zonder verzendingskosten. Maar af en toe, met wat geduld, kan je toch een mooie bieding doen. Zo heb ik bijvoorbeeld een Kyosho 6 serie Coupé voor 30 Euro (verzendingskosten inbegrepen) kunnen kopen.
Veel winkels voor deze 1:18 BMW's in Vlaanderen zijn er niet. Ik ga altijd eens kijken in Knokke, maar daar vragen ze tot 130 Euro voor een model.... In Sluis kan je ook af en toe eens wat zien in die ene winkel, maar ik vind ze ook duur.
Er zijn wel andere, ook Belgische leveranciers van modelauto's, zoals miniaturen De Kimpe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie_07 Bekijk BerichtenSchitterende verzameling zeg, CSL!
Ook prachtig hoe ze staan uitgesteld, t is zelfs vanaf hier genietenOorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenZeer mooi !Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenCSL, prachtige collectie man !!!!!!!!Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenCLS, miljaaaaaaar, zo'n prachtige collectie
Ik ben ooit op mijn 12de begonnen met alles van 1:18 te verzamelen. Dat waren toen Tonka's (Lamborghini Countach en F40) en Burrago's (bouwpakket 300 SL). Dat ging voor een tijdje, maar toen kwamen er zodanig veel modellen (Maisto) op de markt dat het onbegonnen werk was. Mijn ouders kunnen er niet mee lachen met de collectie die nu nog altijd op mijn vroegere kamer staat onder het stof
Op een bepaald moment heb ik dan gekozen om mij op 1 merk toe te spitsen. Ik ben nu al enkele jaren bezig met deze BMW's. Gelukkig zijn die allemaal van Kyosho, Minichamps, Autoart of UT, wat een zalige kwaliteit oplevert. Ik beperk mij ook tot de gewone modellen van BMW, ik ga dus geen race-auto's verzamelen (met uitzondering van die V12 Le Mans, die ik voor 12 Euro op Ebay in Duitsland kon kopen, dat kon ik niet laten schieten ). Ik hou ook alle dozen bij.
De volgende modellen die op mijn lijstje staan: De nieuwe X5, de laatste versie van de M3, de H7 en een Jonny Cecotto M3.
Geduld is een schone deugd !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenMerci,
het afstoffen is inderdaad een probleem met 1:18, samen met de ruimte die ze innemen
En mijn vrouw begint er niet meer aan, ze wil geen spiegels of antennes meer afbreken...
ik begrijp haar
Ik heb er ni veel, maar ik stof ze wel zelf af. Altijd gedaan trouwens. Maar ik kan je toch een glazen kast adviseren. Komt veel minder stof op dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
In vergelijking met zijn voorganger, fors gegroeid
Nieuwe ML is lager dan de oude normaal. en ik dacht trouwens een heel stuk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKlopt iets niet.
Nieuwe ML is lager dan de oude normaal. en ik dacht trouwens een heel stuk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSLDe M3 op schaal 1:10 is mijn HPI nafteke, die rijdt ongeveer 70 km/h. Op het circuit reed ik met mousse banden. De body is met paintbrush gespoten door een vroeger mede-lid van de club. Door het sluiten van het circuit rijd ik nu jammer genoeg bijna niet meer met dit vinnig beestje.
Comment
Comment