Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van je collectie.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schitterende P-collectie Timo !! Je bent er blijkbaar ook in geslaagd je tot 1 merk en schaal te beperken...

Comment

• Er staan hier prachtige collecties zulle.

ik zal ook eens dringend een update van mijn collectie moeten tonen.

Op dit moment worden de modellekes afgestoft en wordt de tweede kast gevuld.

Maar ik heb dus alweer plaats tekort. Dit jaar komt er normaal nog een 3de kast.

Comment

• Goe bezig Jurgen,zal een knappe update worden.Drie kasten!!!!!!Vrouwke is content zeker?????

Comment

• Knap Tim en Timo!!!

Comment

• Leuke collectie Ferrari's, hoe heb je die Pink Pig van zijn voetstuk gekregen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk Berichten
              Goe bezig Jurgen,zal een knappe update worden.Drie kasten!!!!!!Vrouwke is content zeker?????

hahah idd maar ze beschouwt het als mijn ziekte .
              Is niet meer te genezen.

Heb wel mijn inboedel mogen verhuizen naar boven zulle. op de zolder gevlogen.
              Dat was de compromis lol

Comment

• knappe kasten! Van iedereen trouwens
                Mijn ma kwam gisteren af, naar aanleiding dat mijne mega grote plant het aan het begeven is , dat ik ook zo een kast zou moeten kopen... Ik weet het nog niet goed, want dan merk ik dat ze zo leeg is en dan koop ik er nog bij en nog bij en nog bij en....

Comment

• @ Gtx : aangezien ge het over de Pink Pig hebt veronderstel ik da het tege mij was maar tzijn wel allemaal Porsches
                  Maar om antwoord op uw vraag te geven, die zit gewoon op ne kartonnen ondergrond in die doos, verbonden met da bakske waar dat motorgeluid uit komt. Dus het model samen met de kartonnen bodem neemt ge er gewoon uit en dan moet ge daar toch die vijzen zien zitten? ( kheb dit model wel al ruim 2 jaar dus kweet het niet meer zo precies kan mij wel nog herinneren dat ik dacht van : eruit krijgen oke, maar er ooit trug in steken ga wel wa minder goe lukken ) maar als je het model er uit haalt dan heb je wel geen geluid meer.. Maar dat vond ik het minst belangrijke.

@ Subaru555 en Gunther112 : merci voor de goeie reacties e en Gunther, kheb zojuist u Mercedes collectie es gezien, ziet der ook echt zeer sjiek uit. Gij houd het dan ook op 1 merk of zijn er nog andere die ge verzameld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten

@ Subaru555 en Gunther112 : merci voor de goeie reacties e en Gunther, kheb zojuist u Mercedes collectie es gezien, ziet der ook echt zeer sjiek uit. Gij houd het dan ook op 1 merk of zijn er nog andere die ge verzameld?
                    Enkel Mercedes 1:18...ik heb wel enkele 1:43..een stuk of 4 denk ik, dus dat telt niet echt....

Comment

• Merci Timo Ja het was idd tegen u, ik heb het bij de mijne niet echt geriskeerd omdat het wat veel tegenwerkte.

Comment

• timo
                        ik heb ene pm naar je gestuurd

Comment

• hier een klein deel van mijn collectie

Comment

• Leuke Sub's
                            Ik ben benieuwd wat de rest van je collectie is

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• toffe collectie. Wel een beetje stoffig

Comment

• Leuke rallywagens en ook die Alpina's zijn prachtig

Comment

• ja da stof we zijn bezig met verbouwingen en da stof krijg je daar gratis bij

Comment

• Die eerste sub op de foto 1/18

IS dat een versie die uitgebracht is?
                                          of modelbouw?

Comment

Working...
                                          X