Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb ik vooral tegen mijn moeder moeten zeggen en het was al van dat. Heel dat Maybachlogo omgeplooid. Heb het dan voorzichtig kunnen maken maar ge ziet dat nog altijd. Gisteren was er nen kleine pattater en die wou daar ene uitpakken gelukkig kreeg em die deurkes niet open
Hier is't ook dringend nodig om nog eens het stof af te doen. Alle wagens zijn zo wat vergelijkbaar met die van Maxime . Men auto's zijn eerder wit dan iets anders. En, om er zo 180 te doen
Twas te peizen natuurlijk....
Bijkomende vraag, waar heb je die kalender gehaald van F1 met de McLaren op (2007?)
raar maar waar, toen ik naar de voorlaatste match van het voetbalseizoen van Roeselare ging kijken, mochten we binnen in de VIP (keeper zit in onze klas) en daar deelden ze die kalenders uit!
gelukkig doet de kuisvrouw dat hier ... kzou het zelf ook iets minder zien zitten
Als er één plaats hier in huis verboden grondgebied is (voor wie dan ook), dan is het mijn hobbykamer met al mijn schaalmodellen...ze zitten gelukkig wel allemaal achter glas...zo weinig last van stof...
Comment