Allemaal aan het wachten voor de carwash... want 't was zo nodig !!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenAls ge goed geoefend zijt moogde anders eens hier langskomen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDa zie ik nu eens NET NIET zitten!
Bijkomende vraag, waar heb je die kalender gehaald van F1 met de McLaren op (2007?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtengelukkig doet de kuisvrouw dat hier ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtengelukkig doet de kuisvrouw dat hier ... kzou het zelf ook iets minder zien zitten
Spiegel minder, antenne weg... en 't is nooit van haar.
Natuurlijk kan ik het overige werk dat ze doet wél appreciëren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenZwijg mij van kuisvrouwen, ze is hier verplicht eraf te blijven.
Natuurlijk kan ik het overige werk dat ze doet wél appreciëren...
Comment
-
Heb ik vooral tegen mijn moeder moeten zeggen en het was al van dat. Heel dat Maybachlogo omgeplooid. Heb het dan voorzichtig kunnen maken maar ge ziet dat nog altijd. Gisteren was er nen kleine pattater en die wou daar ene uitpakken gelukkig kreeg em die deurkes niet open
Comment
-
Hier is't ook dringend nodig om nog eens het stof af te doen. Alle wagens zijn zo wat vergelijkbaar met die van Maxime . Men auto's zijn eerder wit dan iets anders. En, om er zo 180 te doen1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenZwijg mij van kuisvrouwen, ze is hier verplicht eraf te blijven.
Natuurlijk kan ik het overige werk dat ze doet wél appreciëren...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenik begrijp ook niet hoe ze dat doen idd altijd is er wel een antenne scheef of zo .. vreselijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenTwas te peizen natuurlijk....
Bijkomende vraag, waar heb je die kalender gehaald van F1 met de McLaren op (2007?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtengelukkig doet de kuisvrouw dat hier ... kzou het zelf ook iets minder zien zitten
Comment
Comment