Lamborghini
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenMooie collectie Phil. Was van plan vandaag ook eens per merk fotookes te maken, moet ze toch afstoffen vandaag
Comment
-
stof
hallo, ik heb mischien een kleine tip om stof te voorkomen. ik doe rond mijn auto's van die doorschijnende vershoudfolie dan kan er geen stof of licht aan de auto en blijft hij mooi, af en toe de folie vervangen. het is natuurlijk wel minder mooi als ze tentoon gesteld zijn maar het kan een pak werk besparen!!
groeten bart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichtenhallo, ik heb mischien een kleine tip om stof te voorkomen. ik doe rond mijn auto's van die doorschijnende vershoudfolie dan kan er geen stof of licht aan de auto en blijft hij mooi, af en toe de folie vervangen. het is natuurlijk wel minder mooi als ze tentoon gesteld zijn maar het kan een pak werk besparen!!
groeten bart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenLastig werk hè , mijn neef, die een collectie heeft van in de 60 auto's op 1:18 gebruikt daar speciale producten voor...
Voor *ff tellen* ... 189 stuks1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichtenhallo, ik heb mischien een kleine tip om stof te voorkomen. ik doe rond mijn auto's van die doorschijnende vershoudfolie dan kan er geen stof of licht aan de auto en blijft hij mooi, af en toe de folie vervangen. het is natuurlijk wel minder mooi als ze tentoon gesteld zijn maar het kan een pak werk besparen!!
groeten bart1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOp 1:18?
*ff kijken*
84 1/18, 98 1/43 en 7 andere schaal1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenNeenee, 1/18 en 1/43.
*ff kijken*
84 1/18, 98 1/43 en 7 andere schaal
Comment
Comment