Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hallo, ik heb mischien een kleine tip om stof te voorkomen. ik doe rond mijn auto's van die doorschijnende vershoudfolie dan kan er geen stof of licht aan de auto en blijft hij mooi, af en toe de folie vervangen. het is natuurlijk wel minder mooi als ze tentoon gesteld zijn maar het kan een pak werk besparen!!
hallo, ik heb mischien een kleine tip om stof te voorkomen. ik doe rond mijn auto's van die doorschijnende vershoudfolie dan kan er geen stof of licht aan de auto en blijft hij mooi, af en toe de folie vervangen. het is natuurlijk wel minder mooi als ze tentoon gesteld zijn maar het kan een pak werk besparen!!
groeten bart
Zou een goede remedie zijn, maar dan raad ik mensen toch liever aan niet te verzamelen
Comment