Die op mijn vrachtwagen zijn "dubbel", gelijmd of gewoon mindere kwaliteit (skoda's van abrex indertijd).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
hallo, hier enkele foto's van mijn bmw collectie. Het is niet alles maar de rest zijn allemaal goedkope (speelgoed) bmw's.
groeten bart
Comment
-
nog enkele foto's. GROETEN BART
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichtenhallo, @ jochen gt ja de m3 csl ontbreekt nog, deze ga ik later nog aanschaffen .
ze zijn wel moeilijk te vinden denk ik.
groeten bart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fre4000 Bekijk BerichtenDie op mijn vrachtwagen zijn "dubbel", gelijmd of gewoon mindere kwaliteit (skoda's van abrex indertijd).
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fre4000 Bekijk BerichtenDie op mijn vrachtwagen zijn "dubbel", gelijmd of gewoon mindere kwaliteit (skoda's van abrex indertijd).
Comment
-
Ja nogal, die kapotte A6 break op de vrachtwagen is stuk door mijn ma, afstofborstel uit haar handen laten vallen, op de spiegel natuurlijk. Vanaf toen ben ik altijd de afstoffer. Ondertussen heb ik een vitrinekastje voor een deel van mijn verzameling, waar het stof niet zo aankan. Maar op mijn boekenkast blijft ongeveer evenveel staan, aangezien ik alfa romeo (159, brera, brera spyder, 8C) en aston martin (V8 vantage, DB9, vanquish) heb bijgekocht.
Comment
Comment