Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Welke schaal is die Mercedes- truck met lader. En van welk merk ?
Is van het merk Metalloids en op schaal 1/43, heb die gekocht voor 10 euro. In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden is het hele ding in plastic. Hij zag er behoorlijk goed uit (voor 10 euro) en ik wou hem een kans geven. Hij lag daar tussen al die andere vrachtwagentjes in de Euroshop (vrij goedkope winkel waar je alles vindt).
Prachtig, helemaal mijn ding !
Zalige Corvettes...En vergis ik mij of heb jij daar een héél moeilijk verkrijgbare uitvoering staan van de Viper GTS/R ? (Is hij zonder nr 91 op het dak?)
Prachtig, helemaal mijn ding !
Zalige Corvettes...En vergis ik mij of heb jij daar een héél moeilijk verkrijgbare uitvoering staan van de Viper GTS/R ? (Is hij zonder nr 91 op het dak?)
Ja !
Hou die maar goed bij, is véél waard hoor.
Het is nu 2 jaar geleden dat de laatste 2 (de blauwe en de gele nr 1) uit productie zijn gegaan, en ook voor die is de prijs nu sterk aan het stijgen.
Zelfs deze versie, die pokkelelijk is in feite en ook de minst populaire, ging enkele dagen geleden op Ebay voor €81 de deur uit, ik heb hem een jaar geleden gekocht voor €36...Beginnen echt stukken van mensen de kosten.
Comment