Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prijsverlaging PlayStation 3 en een nieuw model

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prijsverlaging PlayStation 3 en een nieuw model

Nieuws | 4 oktober 2007 - Dynabyte meldt op haar website dat vanaf 10 oktober 2007 de PlayStation 3 met een extra controller en twee spellen nog maar €499 gaat kosten. Ook doet volgens Dynabyte volgende week een nieuw model van de PlayStation 3 zijn intrede. Namelijk een PlayStation 3 met een 40 GB harde schijf en slechts twee USB poorten voor €399. Voor degene die graag een PlayStation 3 willen hebben maar 599 euro te veel geld vinden moeten
    nog 6 dagen wachten.

Bron: http://www.insidegamer.nl/hardware/p...euw-model.html

Ik weet al wat ik voor mezelf onder de kerstboom ga leggen
    Last edited by Fred; 04/10/2007, 23:43.
    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Ik ga me morgen om het starterspacket van €499. Nu alleen hopen dat ze nog niet allemaal weg zijn tegen dan. Ik moet 'm namelijk in de Carrefour kopen, vriendin van me werkt daar en heeft nog 's 20% op, dus eigenlijk komt het op €399 voor dat pack, wat geen geld is. Vorige week alvast achter 'n 37" full HD geweest.. ik denk dat ik de komende weken m'n huis niet meer ga uitkomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
      Voor degene die graag een PlayStation 3 willen hebben maar 599 euro te veel geld vinden moeten nog 6 dagen wachten.
      Met andere woorden: iedereen die een PS3 wil hebben maar niet in't zak gezet wil worden...

Iedereen weet toch dat Playstations duur zijn als ze uitkomen, en tegen dat de PS4 uitkomt smijten ze ermee naar je kop.
      Voor een PS2 betaal je nu 130 € of misschien goedkoper, en hoeveel waren ze toen ze uitkwamen?
      A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
        Met andere woorden: iedereen die een PS3 wil hebben maar niet in't zak gezet wil worden...

Iedereen weet toch dat Playstations duur zijn als ze uitkomen, en tegen dat de PS4 uitkomt smijten ze ermee naar je kop.
        Voor een PS2 betaal je nu 130 € of misschien goedkoper, en hoeveel waren ze toen ze uitkwamen?
        tjah, dat heb je met véél producten he....
        Er zijn altijd mensen die 'm als eerste of een van de eerste willen hebben, en betalen die "hoge" prijs dan ook met plezier.

Btw, 600 EUR was zelfs nog niet zo overdreven veel als je de capaciteiten ervan bekijkt. Dit toestel biedt ook vele meer toekomstperspectief...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
          tjah, dat heb je met véél producten he....
          Er zijn altijd mensen die 'm als eerste of een van de eerste willen hebben, en betalen die "hoge" prijs dan ook met plezier.

Btw, 600 EUR was zelfs nog niet zo overdreven veel als je de capaciteiten ervan bekijkt. Dit toestel biedt ook vele meer toekomstperspectief...
          die blueray kan me gestolen worden

Comment

En toch koop ik em niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              En toch koop ik em niet.
              Ik wacht tot de volgende prijsverlaging.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                Ik wacht tot de volgende prijsverlaging.
                Hopelijk komt die er voor GT5

Comment

Ok, maar ik ga geen 600 € betalen voor een toestel dat misschien 30 à 50 € kost om te maken, en over een paar jaar nog 150 € kost in de winkel.

Bijkomend voordeel is dat het aanbod games dan goed uitgebreid is.
                  A Twist of the Wrist

Comment

Ok, maar ik ga geen 600 € betalen voor een toestel dat misschien 30 à 50 € kost om te maken, en over een paar jaar nog 150 € kost in de winkel.

Wat een nutteloze opmerking...

Je kan bij alles "een paar jaar" wachten tot de prijs super gedaald is...
                    dan moet je niks nieuws meer kopen en is het nieuwe er meteen af.

Ok, ik snap dat 600 euro wat veel is, maar verwacht ook geen schokkende prijsdalingen het eerste jaar.
                    btw, voor die 600 heb je wel twee controllers en twee spellekes bij... weeral geld gespaard...

Comment

Wat een nutteloze opmerking...
                      tja, dan is dit hele topic nutteloos, dus vraag maar een slotje bij feedback.
                      A Twist of the Wrist

Comment

Ach altijd leuk om mensen posts te zien maken over dingen waar ze niks van af weten.

Get full-length product reviews, the latest news, tech coverage, daily deals, and category deep dives from CNET experts worldwide.

Gelieve bovenstaand artikel eens in vogelvlucht te doorlopen alvorens belachelijke (en inderdaad nutteloze) uitspraken te doen.

Comment

Zeg flapdrol, trek eens een verse pamper aan en denk eens verder na dan uw neus lang is.
                          A Twist of the Wrist

Comment

De PS3 is gewoon een peperduur stukje speelgoed waarbij men je om de oren slaat met krachtige processoren en krachtige beeldkaarten en eventjes uit het oog verliest wat het belangrijkst is: de game-ervaring.

Voor de mensen die dat wel belangrijk vinden is er maar 1 console: De Wii.

Comment

Nog grappiger wordt 't natuurlijk als zij die maar wat uit hun nek lullen op hun fouten worden gewezen en anderen dan maar wat gaan beledigen. Big man.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                De PS3 is gewoon een peperduur stukje speelgoed waarbij men je om de oren slaat met krachtige processoren en krachtige beeldkaarten en eventjes uit het oog verliest wat het belangrijkst is: de game-ervaring.

Voor de mensen die dat wel belangrijk vinden is er maar 1 console: De Wii.
                                Ik heb dan ook géén PS3 en wél een Wii !

En een Xbox 360 ...

Comment

Verwend nest

Comment

Hmm wat zijn we weer vriendelijk voor elkander. 911 ik had toch een volwassener reactie van u verwacht.

Dat het "in het klein" gaat over racegames e.d. oké, maar hele topics over bepaalde consoles is hier misplaatst.
                                    Dus dit topic gaat toe, ik stel voor om naar de collega's van 9lives te trekken, games is volledig hun dada inclusief uitgebreid forum.

Comment

Working...
                                    X