Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaarwel-race Gran Turismo 4: Round 11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De voorlopige uitslag:

1. mercedesman 1.32.705 BEWIJS OK
    2. m lr FS 1.33.212
    3. sink 1.33.369 BEWIJS OK
    4. icefarmer 1.34.737
    5. mercedeske 1.37.xxx
    6. Speedy Tom 1.38.253 BEWIJS OK

de thread ivm de volgende ronde volgt morgenvoormiddag..

Comment

Comment

Last edited by ; 24/10/2007, 01:11.

Comment

De eindstand:

1. mercedesman 1.32.705
          2. m lr FS 1.33.212
          3. sink 1.33.369
          4. icefarmer 1.34.737
          5. Speedy Tom 1.38.253

op naar de volgende ronde, en plz mensen, als je dit leest.. hou je echt niet in om ook eens mee te doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
            op naar de volgende ronde, en plz mensen, als je dit leest.. hou je echt niet in om ook eens mee te doen

Ik zou dolgraag meedoen, maar ik speel gran turismo 4 nog maar een weekje of zo. Ben me nu nog door de beginnertracks aan het worstelen .
            Anderzijds, volgende week heb ik vakantie

Comment

ik ben ook pas in het voorjaar met GT4 gestart (ergens in mei een PS2 aangeschaft), maar het gaat wel redelijk snel als je er ff mee bezig bent, ik had wel al GT1 & 2 uitgespeeld, dus ik weet wel hoe je moet rijden met zo'n spel

ik zit trouwens nog maar op 26% nu..

Comment

Komen er nog veel rondes eigenlijk? Dat ik me hier niet suf speel en het dan gedaan is als ik een beetje goed begin te worden .

Als ik vragen heb over bijvoorbeeld tuning en bandenkeuze, kan ik dat hier ergens vragen of zo, want daar ben ik nog niet echt mee weg.

Moest ik deze ronde (niet deze, maar ronde 12 is het nu zeker?) nog niet meedoen, dan zal ik zeker de rondes erna meedoen!

Comment

Is dat in arcade mode dat jullie dat spelen dan?

In die andere ben ik nog niet ver genoeg gevorderd vrees ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
                    Komen er nog veel rondes eigenlijk? Dat ik me hier niet suf speel en het dan gedaan is als ik een beetje goed begin te worden .

Als ik vragen heb over bijvoorbeeld tuning en bandenkeuze, kan ik dat hier ergens vragen of zo, want daar ben ik nog niet echt mee weg.

Moest ik deze ronde (niet deze, maar ronde 12 is het nu zeker?) nog niet meedoen, dan zal ik zeker de rondes erna meedoen!
                    zolang er (genoeg) interesse is, gaan we door, dus wat mij betreft nog heel wat rondes..

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                    Is dat in arcade mode dat jullie dat spelen dan?

In die andere ben ik nog niet ver genoeg gevorderd vrees ik
                    gewoon gran turismo mode, meestal een free run..

Comment

zolang er (genoeg) interesse is, gaan we door, dus wat mij betreft nog heel wat rondes..

gewoon gran turismo mode, meestal een free run..
                      Maar dan moet je die auto al hebben of wat?

'k speel dat veel te weinig dat spel, just voor me wat te amuseren met ne maat of zo voor de rest staat dat hier maar.

Comment

ja, het moet die wagen zijn, iedereen gelijk voor de wet..
                        maar tenzij het een speciale wagen is, kan die eigenlijk nooit veel kosten..

en zelfs al heb je maar 10 à 15% van het spel uitgespeeld, zelfs dan zijn er denk ik toch al genoeg middelen om gelijk welke wagen aan te schaffen en te tunen
                        Last edited by ; 24/10/2007, 16:54.

Comment

'k zal straks eens een poging wagen

Comment

vergeet niet dat we al bij de volgende ronde zitten..

Comment

had ik gemerkt ondertussen

Comment

ik zit trouwens nog maar op 26% nu..
                                100% hierrr maar ja, ik had het dan ook vanaf t begin. Bovendien heb ik een paar van dit soort competities georganiseerd op het nederlands playstation forum... daar leer je ook wel hard rijden van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door m_lr_FS Bekijk Berichten
                                  100% hierrr maar ja, ik had het dan ook vanaf t begin. Bovendien heb ik een paar van dit soort competities georganiseerd op het nederlands playstation forum... daar leer je ook wel hard rijden van
                                  de afgelopen dagen nog zo'n 3% bijgedaan, die 1000 miles races brengen redelijk wat op (maar duren zooo lang)

anyway, zijn er nog van dergelijke competities? linkje naar die fora?
                                  ik zou graag wat meer GT4 racen, maar nu is er niet zo heel veel concurrentie eigenlijk..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door m_lr_FS Bekijk Berichten
                                    Ja, da's waar zowel het organiseren als ook het leren hardrijden.
                                    Dus er zit nog leven in je of komt dat er alleen uit hier in het "buitenland"?
                                    Excuus, waar zijn mijn manieren, hallo iedereen hier op belgisch forum en natuurlijk ook de geciteerde.
                                    Ik heb mij hier aangemeldt door een verwijzing van icefarmer op het nederlandse playstation forum naar hier.
                                    Op het neerlandsforum heet ik APexSEarCHer1, dit heb ik al eens geprobeerd te verkorten maar geen reactie op gehad en nu kan ik het hier nog eens overdoen.
                                    Tís korter maar nog wel herkenbaar en het dekt de lading zal ik maar zeggen.
                                    Zal proberen ook aan een paar races mee te doen.
                                    Vraag: deze race op Autumn Ring rijd ik nu met de klok mee en dat houd in bij Original Circuits rijrichting "normal", is dat de juiste richting?
                                    Mijn tijd nu is 1'09.946, zal uiteraard proberen middels het zoeken naar betere lijnen en afstellingen hier nog wat aan te verbeteren maar vooral dat laatste is niet mijn sterkte punt.
                                    En dat kan m_lr_FS dan weer beamen, suc6 ieder1.

Comment

als er in de andere richting wordt gereden, staat er expliciet bij 'reverse', dus ik denk dat je nu wel goed zit

Comment

Verbaas mij erover hoe goed iedereen hier "stommetje" kan spelen, of is het hier al net zo als op het nederlandse forum, dat de tijden pas op het laatst gepost worden om te voorkomen dat een ander zich dan mogelijk aan jouw tijd kan optrekken en er nog net ff onder kan duiken.
                                        In dat geval , hier mijn tijd bij benadering, zit nu onder de 1min.8sec.

@:Als het hier zo rustig blijft denk ik dat het met mijn enthousiasme gauw gedaan is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door APexS1 Bekijk Berichten
                                          Verbaas mij erover hoe goed iedereen hier "stommetje" kan spelen, of is het hier al net zo als op het nederlandse forum, dat de tijden pas op het laatst gepost worden om te voorkomen dat een ander zich dan mogelijk aan jouw tijd kan optrekken en er nog net ff onder kan duiken.
                                          In dat geval , hier mijn tijd bij benadering, zit nu onder de 1min.8sec.

@:Als het hier zo rustig blijft denk ik dat het met mijn enthousiasme gauw gedaan is.
                                          Sorry mijn fout ,ik wist niet dat elke race een eigen topic had en ik logde steeds in op deze vanwege de link van icefarmer op het playstationforum.

Comment

Working...
                                          X