Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaarwel-race Gran Turismo 4: Round 11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vaarwel-race Gran Turismo 4: Round 11

En hier zijn we terug
    het heeft even geduurd, maar ism ICEFARMER neem ik een groot deel van deze organisatie over, zodat we nog een hele tijd verder kunnen doen met de competitie

er veranderd eigenlijk weinig tov de vorige races, maar nu duurt elke race 2 weken stipt (voor deze 1ste race krijgen jullie enkele dagen extra ), zodat iedereen er wat meer tijd heeft om aan de race te besteden.
    We starten uiteraard opnieuw met de puntentelling, dus iedereen heeft terug een goeie kans om mee te doen in het kampioenschap

We starten met een circuit waar we pas vorige week nog een verzopen F1 race konden zien, nl. Fuji Speedway, de wagen waar hier mee mag gereden worden is een Audi RS4 van het jaar 2001, mits de goede tuning kan hier ruim 600pk uit gehaald worden

Dus, have fun, hou u niet in om ook eens een rondje te rijden, laat u eventueel niet ontmoedigen door snelle of onhaalbare tijden..
    en remember: hoe meer deelnemers, hoe meer competitie er is..

ps: tussendoor kunnen nog steeds de gebruikelijke bewijzen gepost worden, kwestie van de tussenstand(en) een beetje te kunnen bijhouden

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Circuit: Fuji Speedway 2005 (De F1 versie dus, mét chicane)
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wagen: Audi RS4 '01

Tuning: alles is toegestaan,behalve NOS
    Banden: vrij te kiezen
    Afsluitdatum tijden: zondag 21 oktober 23u59
    Afsluitdatum bewijs: dinsdag 23 oktober 23u59
    Voor de statistieken - de eindstand na 10 ronden:
    1. CH 148p
    2. ICEFARMER 147p
    3. Sink 125 p
    4. Den Billie 120p
    5. Malaise 93p
    6. Wax-it.be 50p
    7. Mercedesman 42p
    8. Mercedeske 37p
    9. bt. 30p
    10. SpeedyTom 30p
    11. Droes 23p
    12. alex69alex 22p
    13. Titanium X 20p
    14. Fille 16p
    15. Porker 14p
    16. Virox 12p
    17. Pieters 11p
    18. Spyker 5p
    Een overzichtje van de races tot nu toe:
    Code:
    [SIZE=2]   Circuit                 | Wagen                            | Winnaar     | Tijd
    --------------------------------------------------------------------------------------
    [URL="http://www.autoforum.be/showthread.php?t=23460"]01[/URL] Opera Paris             | Mercedes 190 2.5-16 EVO II 91    | CH          | 4.02.134
    [URL="http://www.autoforum.be/showthread.php?t=23645"]02[/URL] Nürburgring             | Amuse S2000 GT1                  | CH          | 6.10.292
    [URL="http://www.autoforum.be/showthread.php?t=23786"]03[/URL] Circuit De La Sarthe II | Jaguar XJR-9 Race Car 88         | Mercedesman | 2.44.xxx
    [URL="http://www.autoforum.be/showthread.php?t=23949"]04[/URL] Cathedral Rocks-Trail I | Toyota Celica GT-FOUR ST-185     | ICEFARMER   | 1.45.245
    [URL="http://www.autoforum.be/showthread.php?t=24037"]05[/URL] Midfield Circuit        | RUF BTR ´86 [700pk]              | ICEFARMER   | 1.01.734
    [URL="http://www.autoforum.be/showthread.php?t=24159"]06[/URL] Citta Di Aria           | Alfa Romeo Spider 1600 Duetto 66 | Den Billie  | 2.15.418
    [URL="http://www.autoforum.be/showthread.php?t=24256"]07[/URL] Twin Ring Montegi       | Mercedes McLaren SLR             | ICEFARMER   | 1.38.174
    [URL="http://www.autoforum.be/showthread.php?t=24379"]08[/URL] El Capitan Reverse      | BMW 2002 Turbo                   | Den Billie  | 1.39.604
    [URL="http://www.autoforum.be/showthread.php?t=24469"]09[/URL] Nürburgring             | RUF RGT                          | CH          | 6.31.826
    [URL="http://www.autoforum.be/showthread.php?t=24914"]10[/URL] Côte d`Azur             | Aston Martin DB9                 | CH          | 1.24.049          [/SIZE]

En de puntentelling is nog steeds als volgt, voor de eerste 16 personen: 20,18,16,14,12,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
    Last edited by ; 05/10/2007, 00:40.

Bedankt voor de samenwerking Sink.
    Momenteel heb ik wat tijd te kort om mij met de organisatie bezig te houden.

Hopelijk zijn er veel en trouwe deelnemers

Comment

zal straks is zien wat ik eruit krijg van tijd

Comment

Heb ook nog eens een poging gewaagd, 1.33.1 is m'n beste tijd voorlopig

Comment

er is nog redelijk wat ruimte voor verbetering.. ik ben er met moeite 10 minuutjes mee bezig geweest..

1.34.875

Comment

Ik krijg dat verdomde onderstuur er niet uit.
            1.34.737

Comment

Oh dit doet me zo goesting krijgen om PS2 en GT4 terug van zolder te halen

Bloedsnelle kar als je weet hoe je er mee moet rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                Oh dit doet me zo goesting krijgen om PS2 en GT4 terug van zolder te halen

Gewoon doen!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                  Gewoon doen!!!!
                  inderdaad gewoon doen

ik heb het wel wat moeilijk met dat recht stuk van fuji, da's zo verdomd lang, maar het is wel verdomd moeilijk om daar net op het juiste moment te remmen.. rem je te vroeg verlies je erg veel tijd, rem je te laat dan vlieg je rechtdoor..

ik heb al heel veel te laat geremd, maar ik haalde nog nét de bocht.. maar dan verlies je wel tractie op het rechte stuk(je)
                  Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  hij is idd snel, maar niet wel redelijk voorspelbaar..
                  de RUF BTR of CTR, da's pas een uitdaging

Comment

faak, ik heb ook zin in GT4. heb daar zelfs nog een hele 'setup' voor

Comment

Waar blijven de deelnemers hier,op dit nieuwe forum zouden nog meer liefhebbers moeten zitten.

Comment

I'm busy.

Maar voorlopig krijg ik'm nog niet onder de 1.37...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

denk eraan, morgen de laatste dag!

Comment

Vandaag heb iuk nog iets geprobeert,maar ik blijf op mijn eerste tijd
                            Wat weinig belangstelling.

Comment

op verzoek van Icefarmer ben ik hier ook maar es n rondje gaan rijden eens zien of een hollander hier die belgen kan verslaan gheghe

tis trouwens n hele tijd geleden dat ik GT4 voor t laatst serieus gespeeld had, dus verwacht niet al teveel van mij...

voorlopig zit ik aan 1:34,927

Comment

1:34,644

Edit: 1:34,437
                                Last edited by ; 21/10/2007, 14:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door m_lr_FS Bekijk Berichten
                                  op verzoek van Icefarmer ben ik hier ook maar es n rondje gaan rijden eens zien of een hollander hier die belgen kan verslaan gheghe

tis trouwens n hele tijd geleden dat ik GT4 voor t laatst serieus gespeeld had, dus verwacht niet al teveel van mij...

voorlopig zit ik aan 1:34,927
                                  Welkom op het AW-forum
                                  Doe je nog eens een oproep aan de andere Hollanders.Steeds welkom.

Comment

Voila, ik heb er nog een beetje afgekregen, 1.32.705 is m'n beste tijd

Bijgevoegde Bestanden

Comment

k blijf nog even hangen op 1:34,303

dat is alleen zonder vleugels... k wist nie dat die er ook op kon

hmmzz, met stuurwiel heb ik moeite met 1:34 laag, en na 4 rondjes proberen rij ik met controller al 1:33,212
                                      Last edited by ; 21/10/2007, 15:34.

Comment

1.33.369

Comment

Working...
                                        X