Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En nadat je die ontvangen hebt, ga je geen Maisto's meer willen
*Ervaring*
Hehehe. Kan ik mij wel inbeelden. Tis pas op dit forum dat ik wat over schaalmodellen geleerd heb. Toen ik die Maisto kreeg, vond ik die al mooi afgewerkt met dat soort namaakleder in het interieur, maar die AutoArts zien er toch nog een heel stuk mooier uit. Ik wacht nu elke dag een pakje of een kaartje van de post, dak iets mag gaan afhalen, af. Spannend!
als je het besteld hebt bij modelissimo komt het toe met ABX en moet je niks gaan afhalen bij de post
maar als je niet thuis bent kan je het gaan halen in vilvoorde
mja, hier hebben ze zo eens een pakketje gewoon voor de poort aan straatkant achtergelaten,moet de bel niet gehoord hebben
heb het toevallig zien liggen, was toen alleen thuis en nietmeer van plan nog weg te gaan dus dan had het daar hele nacht buiten gelegen
maja bon wat blijkt, dat stuk courier had het zelf het briefje afgetekend en in de bus gestoken
vond dit toch wel niet kunnen dus dacht ze dan maar in het zak te steken, ik bel dus van ja hier zit een briefje in de bus dat men pakket hier aan de poort ligt maar hier ligt niets en de courier heeft blijkbaar zelf afgetekend zij hadden men pakje dus kwijtgedaan maarja dan is men ma erop uit gekomen op heel men oplichterij
mja, hier hebben ze zo eens een pakketje gewoon voor de poort aan straatkant achtergelaten,moet de bel niet gehoord hebben
heb het toevallig zien liggen, was toen alleen thuis en nietmeer van plan nog weg te gaan dus dan had het daar hele nacht buiten gelegen
maja bon wat blijkt, dat stuk courier had het zelf het briefje afgetekend en in de bus gestoken
vond dit toch wel niet kunnen dus dacht ze dan maar in het zak te steken, ik bel dus van ja hier zit een briefje in de bus dat men pakket hier aan de poort ligt maar hier ligt niets en de courier heeft blijkbaar zelf afgetekend zij hadden men pakje dus kwijtgedaan maarja dan is men ma erop uit gekomen op heel men oplichterij
Och gij stoute jongen! Foei! Maar ge brengt mij eigenlijk wel op ideeën voor als ze hetzelfde bij mij doen!
Och gij stoute jongen! Foei! Maar ge brengt mij eigenlijk wel op ideeën voor als ze hetzelfde bij mij doen!
mja maar echt, voort zelfde geld is dat pakketje echt weg he...
ze moeten maar zo dom niet zijn
het is dan wel een ganse procedure maar wel 2 modellen voor de prijs van 1
Comment